Các phòng ban đang tuyển dụng tại Capella

Lao động có tay nghề và sản xuất
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính

Việc làm Capella

Cập nhật 13/09/2025 21:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Capella Hanoi Hotel
Demi Chef De Partie
Capella
56 việc làm 10 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/09/2025
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2025
Hình thức: Ca gãy
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Provides inspirational leadership, clear vision and direction to team members to ensure delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
  • Communicates expectations, recognises performance, and produces consistent desired business results.
  • Ensures and provides flawless, upscale, professional and high-class guest service experiences as a role model and expertise in all kitchen related matters.
  • Be an exemplary role model in inspiriting team members through strong demonstration of the Capella Culture and Service Philosophy.
  • Assists Chef de Cuisine in the daily operations of assigned station and ensures that all station members comply with service standards, departmental policies and operating procedures set by the hotel.
  • Strictly follows standard recipes, conversion recipes and product specifications. To produce a consistent, high quality product and provide a courteous, professional, efficient and flexible service at all times.
  • To have a full working knowledge and capability to supervise, correct and demonstrate all duties and tasks in the assigned station to the standard set.
  • Be flexible and adapt to required rotation within the Food & Beverage Department of the hotel and independently run the section you are assigned to.
  • To maintain the general standards of the kitchen as well as implementation of the kitchen manual rules and regulations towards your section.
  • Maintain an accurate logbook record of all productions, stock inventories, spoilage and breakage daily.
  • Perform opening and closing of shift duties, including preparation of mis en place according to occupancy level and cleaning of all kitchen equipment at the end of the day
  • To have a thorough understanding and knowledge of all Food & Beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
  • To ensure that the assigned station and surrounding area is kept clean and organized at all times and follow food safety SOP’s.
  • To monitor operating supplies and reduce spoilage and wastage. Ensures that stock is consistently kept at PAR level.
  • To handle guest enquiries in a courteous and efficient manner and report guest complaints or problems to supervisors.
  • Ensures that all colleagues adhere to the Health, Hygiene and Safety guidelines in accordance with the Food, Health, Hygiene and Safety manuals.
  • Ensures that all station staff adhere to the proper use and maintenance of the kitchen machines and equipment used in the operation.
  • Monitors and controls food inventory and operating supplies of the assigned station kitchen through accurate recording of inventory use and purchase.
  • Report any issue or damages and breakdowns within working areas and the hotel to ensure a defect-free facilities and service amenities provided.
  • Ensure all team members recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
  • Maintains strong working relationships with other departments to ensure effective communications for operational issues, serves as a role model for inter-departmental collaboration and support
  • Be able to perform all tasks within the station and assist in shift coverage when necessary.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participate in regular team-building activities.
  • Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.

Yêu cầu công việc

Qualification
  • Diploma/ Bachelor’s degree in Culinary/Hospitality Management
Work Experience
  • Experiences in similar role at luxury hotels/resort

Technical Skills

  • Strong knowledge in culinary technique
  • Good command of written and spoken English
  • Competent computing skills (e.g. Microsoft word)

Yêu cầu hồ sơ

Attach latest CV with title [Position] - [Full name]

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
11 Lê Phụng Hiểu, Quận Hoàn Kiếm, TP Hà Nội

Capella Hanoi Hotel là dự án hợp tác giữa tập đoàn Sun Group và tập đoàn khách sạn 5 sao Capella Hotel Group có trụ sở tại Singapore với các văn phòng tại Châu Âu, Trung Quốc và Hoa Kỳ. Chúng tôi là khách sạn đầu tiên đánh dấu sự hiện diện của Capella Hotel Group tại Hà Nội, Việt Nam. Khách sạn được thiết kế với nguồn cảm hứng chủ đạo từ Nhà Hát lớn Hà Nội. Với lối thiết kế nghệ thuật, tinh tế và chi tiết của kiến trúc sư khách sạn hàng đầu thế giới Bill Bensley, Capella Hanoi với quy mô 47 phòng tự hào sẽ trở thành boutique hotel 5 sao đầu tiên tại trung tâm thủ đô.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Capella Singapore tự hào được trao giải Khách sạn tốt nhất số 1 Singapore và Khách sạn thành phố tốt nhất số 2 châu Á; Capella Bangkok tự hào được trao giải Khách sạn tốt nhất số 1 tại Bangkok và Số 4 Khách sạn thành phố tốt nhất châu Á; Capella Hà Nội tự hào được vinh danh là Khách sạn Thành phố Tốt thứ 3 Châu Á.


Những nghề phổ biến tại Capella

Bạn làm việc tại Capella? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Capella

Capella

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo