Mô tả công việc
- Provides inspirational leadership, clear vision and direction to team members to ensure delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
- Communicates expectations, recognizes performance, and produces consistent desired business results.
- Ensures and provides flawless, upscale, professional and high-class guest service experiences as a role model and expertise in all F&B restaurant related matters.
- Oversees and manages the daily operations of the designated restaurant and ensures that all team members comply with service standards, departmental policies and operating procedures set by the hotel.
- Oversees the financial aspects of the department including purchasing and payment of invoices.
- Be able to perform all tasks within the department and assists in covering of shifts for team members when necessary.
- Maintain an up to date knowledge of the hotel daily services, activities, promotion, and event. Effectively communicate and update all team members on any changes to ensure guests receive up-to-date information.
- Monitors alcohol beverage service in compliance with local laws. Ensures staff understands local, state and Federal liquor laws.
- Assists the higher management in updating the Standard Operating Procedures in accordance to the hotel standards and business level by suggesting improvements to improve efficiency of work and performance.
- Responsible for quality, maintenance and inventory management of materials, goods and operating equipment.
- Maintains strong working relationships with other departments to ensure effective communications for operational issues, serves as a role model for inter-departmental collaboration and support
- Empower team members to take ownership and responsibility in going beyond to exceed guest expectations. Delegate responsibility and expect accountability and regular feedback.
- Participate in recruitment activities such as interviewing new talents for the departments and succession planning.
- Proactively identify training needs of team members to ensure enhancement and performance improvement. Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Plan and schedule roster according to business level to optimize resources.
Yêu cầu công việc
- Qualification
College degree/diploma in relevant fields is preferred.
- Work Experience
Minimum 2-3 years of experience in similar capacity.
- Technical Skills
Competent computing skills.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participating in social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
- Enjoy monthly service fee with high rate
- Be rewarded on Holidays, New Year and special occasions of the year
- 13th month salary bonus according to revenue
- Participate in periodic team bonding activities
- To develop career in a dynamic and professional international working environment
Capella Hanoi Hotel là dự án hợp tác giữa tập đoàn Sun Group và tập đoàn khách sạn 5 sao Capella Hotel Group có trụ sở tại Singapore với các văn phòng tại Châu Âu, Trung Quốc và Hoa Kỳ. Chúng tôi là khách sạn đầu tiên đánh dấu sự hiện diện của Capella Hotel Group tại Hà Nội, Việt Nam. Khách sạn được thiết kế với nguồn cảm hứng chủ đạo từ Nhà Hát lớn Hà Nội. Với lối thiết kế nghệ thuật, tinh tế và chi tiết của kiến trúc sư khách sạn hàng đầu thế giới Bill Bensley, Capella Hanoi với quy mô 47 phòng tự hào sẽ trở thành boutique hotel 5 sao đầu tiên tại trung tâm thủ đô.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Capella Singapore tự hào được trao giải Khách sạn tốt nhất số 1 Singapore và Khách sạn thành phố tốt nhất số 2 châu Á; Capella Bangkok tự hào được trao giải Khách sạn tốt nhất số 1 tại Bangkok và Số 4 Khách sạn thành phố tốt nhất châu Á; Capella Hà Nội tự hào được vinh danh là Khách sạn Thành phố Tốt thứ 3 Châu Á.