Mô tả công việc
OPERATIONS
Comply with the customer service strategy, efficiently managing all guest requests and committing to achieve total guest satisfaction.
Ensure the customer experience, personalising their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Inform and offer customers services and products according to their preferences, both in the hotel and in the destination, applying upselling and cross-selling techniques to optimise the hotel's extra revenues.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Comply with the attributes, standards and manuals applicable to their department.
Efficiently use the different customer experience management tools. Be aware of the Voice of the Customer results, complying with the defined improvement plans.
Comply with the Sensory Architecture defined for their area.
Verify material orders following the set product guidelines, for better optimisation of economic resources.
HEALTH & SAFETY/ HEALTHY WORKPLACE
Be knowledgeable of the hotel’s evacuation plan.
Be knowledgeable of the personal protective equipment and use it correctly.
Be knowledgeable of the methods, work procedures and risks inherent to their activity.
Assume the responsibilities assigned in the Occupational Health and Safety Management System Manual.
Quyền lợi được hưởng
Mức lương cạnh tranh / Competitive salary
Tham gia bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế theo mức lương hợp đồng / Participating in social insurance, health insurance at the contracted salary
Thưởng lương tháng 13 theo chính sách của công ty / 13th month salary bonus according to the company's policy
Tham gia các hoạt động gắn kết đội nhóm định kỳ / Participate in periodic team bonding activities
Phát triển sự nghiệp trong môi trường làm việc quốc tế, năng động và chuyên nghiệp / To develop a career in a dynamic and professional international working environment
Yêu cầu công việc
- College Degree or above
- Vietnamese - Excellent level, written & spoken
- English - Good level, written & spoken
- Ability in other foreign language is a plus
- 1 year in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Evergreen Đầu tư (EVERGREEN) là công ty thành viên của Tập đoàn Ecopark (chủ đầu tư khu đô thị Ecopark) được thành lập ngày 3/4/2013. EVERGREEN được thành lập với tâm huyết của đội ngũ lãnh đạo trẻ đầy nhiệt huyết và năng lực, với định hướng xây dựng và phát triển Công ty trở thành đơn vị kinh doanh hiệu quả các sản phẩm và dịch vụ của Dự án Khu đô thị Ecopark. Chúng tôi vui mừng chào đón bạn, tự hào vì có bạn trong đội ngũ EVERGREEN và tin tưởng rằng với sự đóng góp của bạn, EVERGREEN sẽ tiến nhanh hơn trên con đường chinh phục thử thách, hướng tới thành công.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
- Chúng tôi vui mừng chào đón bạn, tự hào vì có bạn trong đội ngũ EVERGREEN và tin tưởng rằng với sự đóng góp của bạn, EVERGREEN sẽ tiến nhanh hơn trên con đường chinh phục thử thách, hướng tới thành công.