Việc làm 9Pay

Cập nhật 14/08/2024 14:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần 9Pay
Junior Customer Support Officer - Call Team (Night Shift) (12-15M)
9Pay 2.0★
2 đánh giá 10 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
ABOUT THE ROLE
Crossian is a high-growth technology-driven e-commerce business. Behind our success are our people. As a start-up formed in 2020, we have created a fast-paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 700% in just under 4 years. Our mission now is to build direct-to-consumer brands and increase customer LTV.
We are looking for a customer-centric agent with good communication skills and a deep understanding of customer satisfaction insights. You will build strong and long-lasting relationships with our customers, and your efforts will drive customer satisfaction, happiness, growth, and added value to the organization.
This role is perfect for you if you are a self-starter, have at least 1 year of experience as a customer service call center agent using English, and are backed by a proven track record and customer satisfaction.
WHAT YOU WILL DO
Answer and address a high volume of incoming call inquiries related to product issues, sales policies, and order status in a professional and courteous manner
Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US
Identify and escalate issues to higher-level management when necessary
Meet or exceed key performance indicators for call resolution rate, customer satisfaction
Recognize low customer satisfaction call and provide constructive feedback and recommendations to agents for improvement. Alert the management team of trends in customer calls or any suspicious event
Assist supervisors/manager in projects such as call report, developing call scripts or knowledge base content. Provide input on how to improve customer experienceWHAT WE ARE LOOKING FOR
Bachelor's Degree or Equivalent
Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent
1-year experience in a call center or customer service environment, including a minimum of 6 months on night shift
Have sought knowledge of customer service practices and principles
Customer relationship management experience is strongly desired
Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, and Teamsupport is nice to have
Ability to handle stressful situations and establish rapport with the client
Ability to present yourself and the company in a professional manner
Work Hours: 44 hours/week - night shift (specific time to be discussed in the interview)WHAT YOU CAN EXPECT
At Crossian, our people are the key to our success. We believe in creating an attractive total compensation package (TCP) that not only retains employees but allows them to excel in their profession. These include:
Competitive salary (12-15M VND)
Full salary during probation
12 days of work-from-home & 12 days of paid annual leave
Global health insurance package for yourself and annual health checkup
Guaranteed 13th-month salary
Quarterly bonus & Year-end bonus as part of our profit-sharing program
A Pantry & a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
Lots of other company benefits including 5-star annual Summer Summit, budget for frequent team building activities, and other monthly/ quarterly/ annual company events
General company T&D Program + dedicated T&D budget for managers
Other benefits in accordance to the Company's Policy and Vietnam Labor Laws
Please note that we appreciate all applicants' interest; however, we will contact only those candidates selected for interviews.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tố Hữu, Nam Từ Liêm

Ấp ủ ý tưởng và khao khát đem công nghệ thay đổi cách vận hành của doanh nghiệp, chúng tôi luôn tự đặt ra câu hỏi :"Tại sao chúng ta không thử tăng trưởng kinh doanh bằng công nghệ? " Cuối cùng, bằng niềm đam mê và sự nỗ lực không ngừng, Công ty Cổ phần 9Pay của chúng tôi được thành lập ngày 06-09-2018.


Review 9Pay

2.0
2 review

27/07/2023
Lập trình viên tại Hà Nội

Nhiều nhân viên trong công ty chuyên môn kém, thái độ làm việc lại thiếu lịch sự. Quy trình làm việc của công ty không chuyên nghiệp gì cả. Văn phòng làm việc của công ty khá ồn

27/10/2023
Nhân viên tại Hà Nội

Quy trình làm việc của công ty thiếu chuyên nghiệp. Công ty thiếu đạo đức nghề nghiệp trong quy trình tuyển dụng. Công ty tệ, phúc lợi cứ ghi 200k dịp nọ kia nhưng mà đều quy ra quà

Những nghề phổ biến tại 9Pay

Bạn làm việc tại 9Pay? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo 9Pay

9Pay

Click để đánh giá