Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Satff
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/08/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Receive incoming calls from customers including Vietnamese and foreign customers.
Reply to question about complaints, products, and services of the company.
Actively research and propose ideas to bring satisfaction to customers in the process of experiencing products and services.
Actively research and test when launching new products.
Taking care of customers through the Loyalty program.
Implement projects related to customer care.
Update and develop short product and service guides.
And other tasks from superiors.Good communication via call phone.
Fluent in English both speaking and writing.
Graduated with major in economics, finance, administration, ...
The spirit of serving customers.
Hard-working, diligent, honest, enthusiasm and able to work under high pressure.
Sense of responsibility, hard work and patience.
Creative and ideas to increase efficiency in the process of serving customers and work.
Knowledge about the financial, stock market, or experience of at least 1 year in securities is an advantage.Receiving all the benefits as company compensation policy (premium health care insurance, health check-up, annual travel, etc.).
Friendly, dynamic working environment, support for career development.
Joining training courses organized by company.
Many other benefits when joining us.
Reply to question about complaints, products, and services of the company.
Actively research and propose ideas to bring satisfaction to customers in the process of experiencing products and services.
Actively research and test when launching new products.
Taking care of customers through the Loyalty program.
Implement projects related to customer care.
Update and develop short product and service guides.
And other tasks from superiors.Good communication via call phone.
Fluent in English both speaking and writing.
Graduated with major in economics, finance, administration, ...
The spirit of serving customers.
Hard-working, diligent, honest, enthusiasm and able to work under high pressure.
Sense of responsibility, hard work and patience.
Creative and ideas to increase efficiency in the process of serving customers and work.
Knowledge about the financial, stock market, or experience of at least 1 year in securities is an advantage.Receiving all the benefits as company compensation policy (premium health care insurance, health check-up, annual travel, etc.).
Friendly, dynamic working environment, support for career development.
Joining training courses organized by company.
Many other benefits when joining us.
Khu vực
9Pay
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tố Hữu, Nam Từ Liêm
Ấp ủ ý tưởng và khao khát đem công nghệ thay đổi cách vận hành của doanh nghiệp, chúng tôi luôn tự đặt ra câu hỏi :"Tại sao chúng ta không thử tăng trưởng kinh doanh bằng công nghệ? " Cuối cùng, bằng niềm đam mê và sự nỗ lực không ngừng, Công ty Cổ phần 9Pay của chúng tôi được thành lập ngày 06-09-2018.
Review 9Pay
2.0
2 review
27/07/2023
★
★
★
★
★
Lập trình viên
tại Hà Nội
Nhiều nhân viên trong công ty chuyên môn kém, thái độ làm việc lại thiếu lịch sự. Quy trình làm việc của công ty không chuyên nghiệp gì cả. Văn phòng làm việc của công ty khá ồn
27/10/2023
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hà Nội
Quy trình làm việc của công ty thiếu chuyên nghiệp. Công ty thiếu đạo đức nghề nghiệp trong quy trình tuyển dụng. Công ty tệ, phúc lợi cứ ghi 200k dịp nọ kia nhưng mà đều quy ra quà
Những nghề phổ biến tại 9Pay
Bạn làm việc tại 9Pay? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
9Pay
Click để đánh giá