TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure and intuitive for our users.
In this role you will be responsible in delivering impact on the growth of merchants, by acquiring, and helping the sellers to succeed on platform, as well as delivering best customer experience by providing best service.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Roles & Responsibilities
- Be accountable for increasing the sale pipeline and new seller acquisition.
- Identifying room for improvement in tooling, SOPs and support for sellers who are promoting and selling products on TikTok Shop platform.
- Discover new collaborative opportunity fit into short-term and long-term development plan
- Optimize the acquisition process to increase conversion rate of the sale funnels
- Identify prospect’s objectives to craft solutions that meet or exceed the goals
- Provide market feedback to improve our product development and ecosystem services
- Operate or collaborate with cross functions the the acquisition events
- 4+ years of experience in sales, business development or partner management within e-Commerce, Saas or Internet sectors.
- Candidate with E-Commerce / Social Commerce / Saas experience strongly preferred.
- Strong business acumen, self-motivated, hands-on and results-oriented.
- Comfortable working in a fast-paced, multi-tasked, high-energy working environment.
- Proficient in Excel & Presentation skills
- Proficient in spoken and written English and Vietnamese
Adamo là công ty phát triển phần mềm, gia công ứng dụng CNTT quốc tế tại Việt Nam. Hiện Adamo cung cấp các dịch vụ phát triển ứng dụng điện thoại thông minh và giải pháp cho khách hàng tại Mỹ, châu Âu, Úc và Singapore.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Tại Adamo Digital, mục tiêu của chúng tôi là phát triển ứng dụng di động và giải pháp website đáp ứng nhu cầu của khách hàng đồng thời tạo ra trải nghiệm tuyệt vời cho người dùng cuối. Chúng tôi chuyển đổi ý tưởng kinh doanh của khách hàng thành các sản phẩm thiết thực và hiệu quả.
Review ADAMO SOFTWARE
Cùng với công việc và nỗ lực như vậy mình ở công ty này bị vùi dập ko thương tiếc
Không có chỗ nào nhận hãng vào đây (RV)
Một trong những công ty có team phát triển dở nhất từng được làm việc (RV)