Mô tả công việc
1. Manage accounts receivable
-Send emails with invoices and payment links for special orders which are arriving in the warehouse and soon will be ready to ship.
-Monitor open invoices for customers with credit terms
2. Create new accounts and collect documentation
-Manage the new accounts which are created and be responsible for entering them into the system and gathering all the information
3. Issue credits / Refunds
4. Freight Invoices
- Be responsible for reviewing the freight invoices and comparing them to the quoted amount and either approving them or disputing them.
5. Manage orders
-When an order is fully paid this person will release the order and schedule it to be sent to the USA warehouse for fulfilment.
6. Issue PO to the factory
7. Quote and book freight shipments
Yêu cầu công việc
- Graduate of College or University with a major in Accounting
- Minium of 1 year of experience
- experience working in a manufacturing company specializing in exports
- Good English comunication skills
- Experience in bookkeeping for American companies
- Accepting CVs in English
Quyền lợi được hưởng
- Participate in social insurance and health insurance as per legal regulations
- Annual salary review
- 13th-month salary and bonuses according to state regulations
- Opor tunities for training and professional development
Bệnh viện Hỗ trợ sinh sản và Nam học Sài Gòn nằm trong hệ thống chuỗi Bệnh viện tư nhân hàng đầu Việt Nam bao gồm: Bệnh Viện HTSS & Nam học Đức Phúc; Bệnh Viện Phụ Sản An Thịnh; Bệnh Viện Đa Khoa Hồng Phát
Bệnh viện HTSS & Nam học Sài Gòn là Bệnh viện chuyên khoa về hỗ trợ sinh sản và điều trị vô sinh hiếm muộn, sở hữu cơ sở vật chất hiện đại, công nghệ tân tiến nhất và có đội ngũ bác sĩ, chuyên gia giỏi, giàu kinh nghiệm. Để nâng cao chất lượng dịch vụ, Bệnh viện HTSS & Nam học Sài Gòn đầu tư nguồn lực tối đa để có thể chiêu mộ nhân tài cùng nhau ngày càng phát triển - Bệnh viện HTSS & Nam học Sài Gòn tự tin trở thành một môi trường làm việc đầy lý tưởng