Mô tả công việc
Admin tasks:
- Receive, direct and relay telephone, fax or email messages in appropriate manner;
- Maintain the general filing system and file all correspondence including hard copy and electronic filling system;
- Assist in the planning and preparation of meetings, conferences, events;
- Make preparations for meetings including creating, transcribing and distributing meeting agendas and minutes;
- Provide work-processing secretarial support;
- Type confidential documents;
- Receive and interact with incoming visitors;
- Set up accommodation and entertainment arrangements for company visitors;
- Maintain an adequate inventory of office supplies;
- Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, faxing, mailing and filling;
- Review operating practices and implement improvements where necessary;
Legal tasks:
- Providing legal research or initial legal advice as instructed;
- Assisting Legal Manager with the follow-up and communication with the internal stakeholders of legal advices and assistance provided by Legal Department.
- Draft the first copy of legal documents;
- Submit application of legal documents/certificates to the concerned authorities and follow up their feedback;
- Report to Legal Manager all matters relating to legal task;
- Organize all legal documents in a confidential way.
Quyền lợi được hưởng
Social Insurance; Health and Unemployment Insurance
Premium Health insurance
Gifts birthdays, weddings, and more
Annual Health check
Other benefits (free parking; meals;...)
Yêu cầu công việc
The Admin & Legal Assistant must have proficient knowledge in the following areas:
- Office administration
- An understanding of relevant legislation, policies and procedures
The Admin & Legal Assistant must demonstrate the following skills:
- Good English communication skills (including verbal and written)
- Effective verbal and listening communications skills
- People/interpersonal skills
- Computer skills including the ability to operate computerized spreadsheet and word-processing programs at a highly proficient level.
- Organizational skills
Yêu cầu hồ sơ
- Address: 17-19-21 Lý Tự Trọng, P. Bến Nghé, Quận 1, Tp. HCM
- Tel: 028 38226 111 (Ext: 144- Ms Thảo)
Công ty CP cà phê Thắng Lợi đứng chân tại huyện Krông Păk, tỉnh Đắk Lắk, với chức năng nhiệm vụ chính là trồng và chăm sóc, kinh doanh cà phê xuất khẩu và các mặt hàng nông sản,vv… với 2.141 ha diện tích đất được giao. Trong đó hiện nay Công ty đang quản lý 1.782 ha cà phê, với gần 1.200 cán bộ công nhân viên trong toàn Công ty, xây dựng các vùng nguyên liệu sạch và đầu tư xây dựng nhà máy chế biến hiện đại, từng bước tăng năng suất, chất lượng.
Trong nhiều năm qua Công ty đã áp dụng các biện pháp kỹ thuật, công nghệ mới vào sản xuất giúp Công ty trở thành một trong các đơn vị hàng đầu của Tỉnh Đắk Lắk về sản xuất, chế biến, xuất khẩu cà phê chất lượng cao sang thị trường Nhật Bản và các thị trường khác.