Mô tả công việc
Lobby area
Daily checklist for front Office: ensuring the inspection of cleanliness, equipment, and the professionalism of the contractor’s staff.
Customer Service Counter
Daily check on the condition of the decorative plants at the counter and water them as necessary.
Maintain clean and tidy counter.
Prepare the necessary forms to assist guests.
Main tasks
Have a thorough understanding of the functionalities of the Property Cube app and how to monitor tasks under the supervision and guidance of the manager.
Provide essential project information when required.
Have a thorough understanding of the building&039;s regulations and the basic procedures of the Customer Service department currently implemented in the project.
Record customer information/feedback, notify the head of department, and forward the information to the relevant departments.
Follow department procedures and manager&039;s directions.
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, security and cleaning staffs when needed.
Proper Storage and Compliance
Follow department procedures and manager&039;s directions.
Properly store equipment, tools, and spare parts after use.
Reports
Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Other tasks
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
Yêu cầu công việc
What will we offer?
Level up your skills: Sharpen your skills such as communication and teamwork to become a well- rounded pro.
Intern today, Savillian tomorrow: Impress us with your performance and get a full- time job at Savills Vietnam! Check out how others have done it!
Learn from the best: Get insider tips and guidance from experienced mentors who&039;ve been there and done that.
Join the Savills community: We&039;re a diverse and inclusive workplace where your voice matters.
Ready to kick off your career? Savills Vietnam offers hands- on training to launch you into the real estate world.
Quyền lợi
Proactive in tasks, willing to learn new knowledge, and ready to provide support when requested.
Ability to manage multiple tasks efficiently.
Strong communication, empathy, and customer service orientation.
Basic proficiency in using databases and spreadsheets for information management
Ability to withstand high levels of work- related pressure and manage personal emotions effectively.
Good command of English for effective communication.
High school diploma or above; currently enrolled in a relevant field preferred
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:15:02
Công ty cổ phần công nghệ IDT Inc là một doanh nghiệp trẻ, khởi nghiệp ngành công nghệ thông tin với sự lãnh đạo của BOD dày dặn kinh nghiệm cùng đội ngũ nhân viên trẻ nhiệt huyết và đầy sáng tạo. Với tầm nhìn sẽ trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực công nghệ chúng tôi tự tin hướng tới trở thành hệ sinh thái đa ngành - đa dạng bao gồm product hay outsource. Tại IDT Inc, chúng tôi tin rằng: “Chỉ những nhân viên được chăm sóc toàn diện trong một chính sách đãi ngộ đặc biệt thì mới có thể tạo ra các sản phẩm/ dịch vụ chất lượng tốt nhất, đáp ứng hiệu quả nhu cầu của các đối tác”. Với chiến lược nhân sự lấy nhân viên làm trung tâm, chúng tôi luôn cố gắng xây dựng một môi trường làm việc “Minh bạch – Chuyên nghiệp – Thành tín”. Hãy tham gia với chúng tôi, bạn sẽ tìm thấy giá trị văn hóa đặc biệt tại đây - Môi trường làm việc trẻ trung, chuyên nghiệp nhằm khuyến khích sự sáng tạo cũng như phát triển các tiềm năng khác của bản thân.
Review Công Ty Công Nghệ IDT INC
Công ty có đầy đủ đồ ăn, nước uống. Sếp welcome việc nhân viên đưa ra ý tưởng thay đổi. Lương chính không cao(rv)
Không chuyên nghiệp, bảo là hỗ trợ ăn trưa nhưng bắt đóng tiền (RV)
Mấy cái dự án OT mãi không thấy ra được kết quả gì. Công ty thay nhân sự liên tục (RV)