- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Công ty Cổ Phần Công nghiệp In & Bao Bì Khang là công ty có uy tín trong lĩnh vực sản xuất và in ấn các sản phẩm bao bì giấy, các ấn phẩm quảng cáo. Với mục tiêu trở thành một trong những nhà sản xuất hàng đầu ngành bao bì giấy, chúng tôi luôn nổ lực hết mình, dùng cái tâm làm việc để mang đến những giá trị tốt nhất cho khách hàng.18 năm qua và hơn thế nữa, chúng tôi luôn tìm tòi & đưa ra nhiều giải pháp thông minh và nhanh chóng để mang đến cho khách hàng sản phẩm tối ưu & phù hợp nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2009: Công ty được thành lập
Mission
- Không ngừng sáng tạo, cải tiến mang đến lựa chọn tốt nhất trên thị trường in ấn và sản xuất bao bì.
-
Với mục tiêu trở thành một trong những nhà sản xuất hàng đầu ngành bao bì giấy, chúng tôi luôn nổ lực hết mình, dùng cái tâm làm việc để mang đến những giá trị tốt nhất cho khách hàng.
-
19 năm qua và hơn thế nữa, chúng tôi luôn tìm tòi & đưa ra nhiều giải pháp thông minh và nhanh chóng để mang đến cho khách hàng sản phẩm tối ưu & phù hợp nhất.