Các phòng ban đang tuyển dụng tại INTRACOM

Xây dựng
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Tài chính - Kế toán
Kỹ thuật
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm INTRACOM

Cập nhật 04/03/2025 21:02
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ HẠ TẦNG INTRACOM
Nhân Viên Kế Toán Chi Phí (Cost Controller)
INTRACOM
71 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 09/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lạc Long Quân, An Bàng, Hội An, Quảng Nam

Mô tả công việc

- Supports the development, implementation and management of the resort's annual budget/business plan, with a focus on Sales & Marketing strategies.
- Working closely with the DOSM, continuously monitor competitive activity and implement any agreed changes to the property's sales and marketing strategy.
- Knows the business and keeps abreast of competition and customer trends, new products and legislation. Consults direct reports on operations needs and opportunities. Identifies and communicates potential new revenue opportunities to the hotel department heads influencing the development of plans to tap those opportunities.
- Manages multiple disciplines to continually drive total hotel revenue, maximize profitability, and improve colleague and guest engagement
- Maintains high performance levels in the department by setting smart goals and expectations in line with company priorities and hotel goals.
- Is highly visible and interacts with guests including meeting planners on a daily basis to obtain feedback on sales efforts, service levels, and overall satisfaction and to build long term relationships. Proactively develops and maintains effective relationships with internal and external key patrons, effectively responds to and resolves guest problems and complaints in a timely manner.
- Reviews Guest Satisfaction survey results, and other data to identify areas for improvement in relation to service, products and promotions. Reviews findings with all resort departments and ensures appropriate corrective action is taken.
- Observes behaviours, and provides timely feedback to individuals and/or leaders to ensure continuous improvement of service performance.
- Fosters an environment of teamwork where colleagues can communicate openly; keeps colleague informed of key business information.
- Celebrate successes and recognizes the contribution of team members; ensuring recognition occurs throughout the department and the hotel.
- Creates appropriate Personal Development Plans and develops team members based on their individual strengths, development needs, and career aspirations. Identifies future leaders within the hotel and ensures they have a Personal Development Plan to continuously grow within the company.
- Oversees training activities in conjunction with the Human Resources Department to ensure compliance with legal requirements, company's standards, and department learning needs.
- Assigns accountability to team members, drives and monitors the execution of the department strategic plan to ensure team delivers impressive results.
- Works with support department heads to ensure departmental strategies are aligned with the resort and company goals.
- Makes key decisions to keep the operations running smoothly sometimes with incomplete information and under tight deadline, pressure and reduced headcount.

Yêu cầu công việc

- Level of Education Bachelor
- Areas of study Hospitality Management, Sales and Marketing Management
- Professional experiences 3 to 5 years
- Languages essential English
- The ideal candidate will be a leader who is naturally hands on, with an on-site management style, good relationship building skills and the ability to prioritize and make effective decisions. Ideally you are a dynamic and entrepreneurial Manager who invigorates and motivates the operation with confidence. Pre-opening experience in a five-star resort in an EAM position is advantageous, as is having an in-depth knowledge of Sales & Marketing strategy and resort operations. Experience in Asia - preferably South East Asia.

Quyền lợi được hưởng

Thành phố Hội An,
Quảng Nam
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Cầu Giấy

Sau hơn 15 năm thành lập và phát triển, thành công của Intracom Invest được ghi dấu ấn thông qua các dự án, gói thầu trọng tâm, trọng điểm, sự mở rộng về quy mô công ty cũng như đội ngũ nhân sự. Các công trình Intracom Invest thực thi có thể kể đến như: công trình giao thông trọng điểm Bốn Tổng - Một Ngàn (Cần Thơ), công trình Kí túc xá Học viện Cảnh sát Nhân dân, Dự án văn phòng và nhà ở bán Intracom 1 (Trung Văn, Nam Từ Liêm, Hà Nội), Intracom 2 (Phúc Diễn, Bắc Từ Liêm, Hà Nội), Intracom Riverside (Vĩnh Ngọc, Đông Anh, Hà Nội), Dự án Tổ hợp Y tế Phương Đông (Số 9, Phố Viên, Bắc Từ Liêm, Hà Nội), Dự án cụm nhà máy công nghiệp Yên Mô, Ninh Bình, Thủy điện Nậm Pung (Lào Cai), Thủy điện Tà Lơi 3, (Lào Cai), ....

Trên đà phát triển, với năng lực và sự chuyên nghiệp cùng tiềm năng sẵn có, Intracom Invest đang tiếp tục mở rộng hệ sinh thái theo hướng đầu tư đa ngành, tối đa hóa lợi ích cho đối tác và khách hàng. Công ty ưu tiên đầu tư phát triển các lĩnh vực thiết yếu phục vụ nhu cầu của xã hội, phát triển doanh nghiệp song hành cùng trách nhiệm với xã hội, mang lại giá trị bền vững cho đối tác và khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2004

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại INTRACOM

Bạn làm việc tại INTRACOM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo INTRACOM

INTRACOM

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo