Mô tả công việc
1. To design the annual sales and marketing plan, based on the previous research, investigation and analysis of the market trends (national and international). To review the development of the plan and take appropriate actions in order to achieve the sales goals and improve the sales results.
2. Establish the individual goals for the sales and marketing managers/ sales managers in order for them to achieve the general goals of the department.
3. To design the annual budget including the product and service goals and revenue objectives.
4. Prepare the occupancy forecast in order to establish a correct price policy, adapted to the different potential customers (groups, key accounts, tour operators…), and with the approval of the General Manager.
5. Provides marketing and sales information, statistics and reports for the General Manager and Head Office.
6. To successfully attend to the key accounts and maintain permanent contact with them, detecting the potential customers and accounts within the market segmentation and customers’ geographic origin.
7. To assure that the sales managers correctly organize and successfully execute the visits to the clients and review those visit reports and to make suggestions for any necessary improvements in order to achieve the goals.
8. Assure, coordinate and follow up the presence of the hotel at the trade fairs, expositions, conventions events, and promotional tours according to the programme established in the Marketing Plan.
9. Review and ensure that negotiations, contracts with the different companies and credits for clients are made according to the policies and established procedures that protect the interests of the hotel.
10. Review monthly P&L statements and find ways to improve the performance of the Hotel.
11. Advise the General Manager / Board of Directors development plan to achieve the set KPI
12. Conduct Departmental meeting once every week.
13. Keep abreast of the competitor’s activities on a weekly basis.
14. Prepare and implementation of the yearly advertising and Promotions together with the public relations team.
15. Organize and promote, in cooperation with the Food & Beverage Department special projects to stimulate Food & beverage sales within the community, including, but limited to, tournaments, balls, parties, gastronomic festivities, etc.
16. Ensure maximum exposure in the internet with the assistance of the Ecommerce Executive/Manager.
17. Enhance the image of the hotel in the local community.
18. Attend at least 6 Community Involvement Projects a year
19. Responsible of developing new market.
Quyền lợi được hưởng
- Compatitive salary
- To have a lot of chance with the new project of Group
- Friendly environment
- Meals at Canteen
- A lot of other compatitive benefits
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Sale-marketing related fields.
- Flexible, dynamic and open-minded.
- Problem-solving and negotiation skills.
- Ability to work under high pressure, being honest and highly responsible.
Yêu cầu hồ sơ
- Tel: 0901172288 (HR)
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Nhựa Gỗ Châu Âu chuyên sản xuất và kinh doanh sản phẩm • Nhựa Gỗ Compostie (WPC), Compound hạt nhựa gỗ • Sàn gỗ trong nhà SPC • Nguyên vật liệu cho ngành nhựa (Hạt nhựa, hạt nhựa kỹ thuật, Acid, chất liên kết…….) Trực thuộc công ty cổ phần Nhựa Châu Âu Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Nhựa Gỗ Châu Âu một trong 5 đơn vị sản xuất chất độn nhựa filler masterbatch trên toàn thế giới. Nhân sự chính là yếu tố nòng cốt đưa Nhựa Gỗ Châu Âu đến vị thế hiện nay
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Chính vì vậy, chúng tôi luôn sẵn sàng chào đón những ứng viên có năng lực, nhiệt huyết tham gia vào đội ngũ lãnh đạo của công ty.
Review Nhựa Gỗ Châu Âu - EUP
Công ty không có quy trình quy định, không có tiêu chuẩn đánh giá rõ ràng. Công ty không có quy trình quy định, không có tiêu chuẩn đánh giá rõ ràng(rv)