- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Những năm qua, cùng với sự giúp đỡ, hợp tác của Quí vị, sự quyết tâm, nổ lực, phấn đấu không ngừng của toàn thể CB - CNV, CECICO 579 đã và đang phát triển ổn định, bền vững, hoạt động của Công ty mang một diện mạo mới, thương hiệu của Công ty được Quí khách hàng tín nhiệm, chia sẻ cùng cộng đồng vì sự phát triển chung của xã hội.
Với hệ thống các triết lý kinh doanh, tầm nhìn, giá trị cốt lõi, kết hợp văn hoá truyền thống và hiện đại, đội ngũ nguồn nhân lực với tư duy năng động, sáng tạo, đầu tư đổi mới công nghệ, CECICO 579 tin tưởng đã chọn cho mình một đường hướng đúng, thực hiện thành công sứ mệnh của mình, trở thành một tập đoàn kinh tế mạnh, đa doanh, hội nhập và phát triển.
CECICO 579 mong muốn rằng sẽ nhận được sự hợp tác quí báu của Quí vị, sự giúp đỡ nhiều hơn nữa từ các cơ quan, ban ngành Trung ương và địa phương trong những năm kế tiếp.