- Directly responsible for directing, building credit card product strategies. Develops and implements marketing plan to drive bussiness growth and bussiness strategy from time to time
- Conducts regular review on market trends and studies competitor activities to indentify opportunities
- Initiates product ideas and ongoing features/benefits tailored for each target segement.
- Operating, organizing the implementation of card service of SHBFC, specifically including:
+ Building and developing Card products and services
+ Develop card business strategy of Company;
+ Develop marketing programs and plans for Card products and services;
- Planning and implementing card business plans on all channels of the Company
- Training and coaching knowledge and skills about Card products and services
- Manage activities associated with partners to build utilities for card products
- Deploying credit card project at SHBFC
B.NHIỆM VỤ, TRÁCH NHIỆM CHÍNH
1.Directly responsible for directing, building credit card product strategies. Develops and implements marketing plan to drive bussiness growth and bussiness strategy from time to time
2.Build up business requirements descriptions for card products/features/processes, analyze the system's responsiveness; participate in deploying, testing, product/feature acceptance together with related departments and 3rd parties
3 Market and Customer research to build competitive card products and card features in line with the card business orientation at SHBFC. Develop processes, regulations, on the issuance, usage and payment of cards
4 Build up business requirements descriptions for card products/features/processes, analyze the system's responsiveness; participate in deploying, testing, product/feature acceptance together with IT and 3rd parties
5.Creates Credit Card sales, usage, activation, retention and other promotion campaigns in cooperation with MKT department
6.Other tasks related to Credit Card Product Development and Business management
7.Monitors and evaluates sales results and effectiveness metrics of the Credit Card products (CBA, SWOT analysis), proposes changes to improve sales results, effectiveness and optimal mix of sales channels1.Bằng cấp
University graduated or above, preferably in other relevant economic disciplines such as Finance, Banking, ...
2.Kinh nghiệm
- Good English to work with foreign partners
- Management experience over time is determined by the number of years of seniority in actual management at least 3 years
- Understanding the unit's products, services, and policies
- Detail understanding of the card products and services' requirement
- Ability to develop processes, operations, and operate credit card productsMáy tính xách tay
Bảo hiểm
Du Lịch
Thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Chế độ nghỉ phép
TST tourist ra đời với mục tiêu mang lại cho Quý du khách sự hài lòng cao nhất về chất lượng dịch vụ cao cấp, giá thành hợp lý, tiện nghi. TST tourist là nhà tổ chức du lịch chuyên nghiệp tour du lịch trong nước, du lịch nước ngoài hỗ trợ dịch vụ Visa, cung cấp Vé máy bay, Bảo hiểm toàn cầu cho mọi nhu cầu cá nhân, nhóm khách theo hành trình riêng, tour doanh nghiệp.
Ra đời vào năm 1995, sau hơn 20 năm hình thành và phát triển TST tourist luôn giữ vị trí Top 10 doanh nghiệp lữ hành hàng đầu Việt Nam, "Thương hiệu vàng" do bạn đọc báo Sài Gòn Giải phóng bình chọn, Giải thưởng The Guide, Top 500 Doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam, Top 10 Doanh nghiệp uy tín ngành Du lịch. Đặc biệt, TST tourist là "Doanh nghiệp lữ hành hàng đầu Việt Nam" tại lễ trao Giải thưởng Du lịch ...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
STtourist là nhà tổ chức du lịch chuyên nghiệp tour du lịch trong nước, du lịch nước ngoài hỗ trợ dịch vụ xuất nhập cảnh, cung cấp vé máy bay, Bảo hiểm toàn cầu cho mọi nhu cầu cá nhân, nhóm khách theo hành trình riêng, tour doanh nghiệp.