Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Sales Manager
Asahi Japan
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển:
09/09/2024
Hạn nộp hồ sơ:
11/10/2024
Hình thức:
Full-time
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 124 Khanh Hoi, Ward 06, District 4, Ho Chi Minh City, Viet Nam
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
Position 1: International Sales Manager:
· Research and develop international markets, Researching new products and new suppliers.
· Care, promote and develop the existing customers and markets.
· Communicate and work with decision makers in foreign companies.
· Maintain relationships with customers you are responsible for, quickly support when customers come to you.
· Prepare sales and marketing materials including company profile, proposals, quotations, and website.
· Receive customer requirements, prepare quotations, draft, and review contracts, manage export contracts.
· Make contacts and negotiate with suppliers and customers, building relationships with customers and suppliers.
· Coordinate with suppliers to deploy orders, track orders and payment schedules, collect customer payments.
· Handling problems arising from goods that do not meet the order requirements.
Position 2: Local Sales Manager:
· To strategize sales activities within assigned territories, identifying potential clients through industry market research, networking, and competitor activities
· Approaching, introducing, selling products and consulting customers
· Monitoring and managing customers, revenue, debts
· Handling sales tasks with customers and partners
· Collecting market and competitor information
· Visiting customers, building customer relationships
· Handling customer complaints
· Completing goals: sales, revenue, debts
Position 1: International Sales Manager:
· Research and develop international markets, Researching new products and new suppliers.
· Care, promote and develop the existing customers and markets.
· Communicate and work with decision makers in foreign companies.
· Maintain relationships with customers you are responsible for, quickly support when customers come to you.
· Prepare sales and marketing materials including company profile, proposals, quotations, and website.
· Receive customer requirements, prepare quotations, draft, and review contracts, manage export contracts.
· Make contacts and negotiate with suppliers and customers, building relationships with customers and suppliers.
· Coordinate with suppliers to deploy orders, track orders and payment schedules, collect customer payments.
· Handling problems arising from goods that do not meet the order requirements.
Position 2: Local Sales Manager:
· To strategize sales activities within assigned territories, identifying potential clients through industry market research, networking, and competitor activities
· Approaching, introducing, selling products and consulting customers
· Monitoring and managing customers, revenue, debts
· Handling sales tasks with customers and partners
· Collecting market and competitor information
· Visiting customers, building customer relationships
· Handling customer complaints
· Completing goals: sales, revenue, debts
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
· University degree in foreign trade, economics, or business
· 3-4 years' experience in sales, or import-export
· Fluent in English language
· Knowing Russian language is an advantage.
· Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint...)
· Passionate and enthusiastic
· Always taking the initiative in handling with issues
· Strong ability to communicate with customers and suppliers.
Requirements:
· University degree in foreign trade, economics, or business
· 3-4 years' experience in sales, or import-export
· Fluent in English language
· Knowing Russian language is an advantage.
· Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint...)
· Passionate and enthusiastic
· Always taking the initiative in handling with issues
· Strong ability to communicate with customers and suppliers.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
T.18 Tòa nhà Center Building, 1 Nguyễn Huy Tưởng, Thanh Xuân, Hà Nội
Công ty Cổ phần Dịch vụ Quản lý tài sản & Đầu tư ASAHI JAPAN được thành lập dựa trên cơ sở hợp tác vững mạnh giữa Tập đoàn Xây dựng, Đầu tư và Quản lý bất động sản uy tín Nhật Bản – TOYO GROUP và Đất Xanh Miền Bắc – đơn vị phân phối & cho thuê bất động sản được lựa chọn hàng đầu Việt Nam.Với mong muốn cung cấp giải pháp bất động sản toàn diện và có dịch vụ tốt nhất Việt Nam, ASAHI JAPAN đã và đang tạo nên một chuỗi dịch vụ bất động sản khép kín: Đầu tư – Phân phối – Khai thác – Vận hành, gồm 3 lĩnh vực:
+ Quản lý Tài sản (dưới thương hiệu ASAHI JAPAN )
+ Phân phối tiếp thị dự án bất động sản (dưới thương hiệu ASAHI LAND )
+ Dịch vụ lữ hành, quản lý lưu trú và khai thác cho thuê (dưới thương hiệu ASAHI LUXSTAY ).
Những nghề phổ biến tại Asahi Japan
Bạn làm việc tại Asahi Japan? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Asahi Japan
Click để đánh giá