Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Control General Ledger expenses (GL Account, including but not limited to accruals, prepaid expenses, cost of goods sold, utilities, rental fee, IT, FA…), check variance & resolve all arising issues
· Review tax reports monthly, quarterly & yearly (CIT, VAT, PIT, WHT, patent tax...)
· Monitor and analyze financial data to identify trends, variances, and areas for improvement.
· Coordinate with accountant in house collect data, cross check and provide internal audit, external audit, tax officer, custom officer when necessary.
· As a team member of Project team for integration system seller center to Accounting system related to Revenue, Promotion, Sales deduction, COGs, Inventory, Vat output.
· Other tasks assign by Accounting Manager, BOD
Yêu Cầu Công Việc
1. Education background requirements:
· Degree/Diploma in Accounting or partial professional accounting qualifications.
2. Experience/Industry requirements:
· Bachelor’s degree in finance or relevant field strongly preferred.
· 3+ years of progressive accounting experience, with at least 2 years in a managerial role
· Have a good skill in Microsoft offices, Outlook, ERP system.
· Experience in an e-commerce, retail, or technology environment is highly desirable
· Ability to work in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities
· Able to develop strong, cooperative relationships with department heads.
· Creative thinking skills and ability to solve problems
3. Competency requirements:
· Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.
· Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
· Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.
· Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần dịch vụ Quốc tế Hà Thành (Haseca) tiền thân là Công ty cổ phần Dịch vụ Hà Thành, được thành lập ngày 12 tháng 12 năm 2009.
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển Haseca đã vươn mình trở thành 1 trong 5 doanh nghiệp hàng đầu hoạt động trong lĩnh vực cung ứng suất ăn công nghiệp, cơm văn phòng tại khu vực miền Bắc. Mỗi ngày cung ứng hơn 60.000 bữa ăn SẠCH – NGON - AN TOÀN - CHẤT LƯỢNG cho hơn 40 đối tác trên khắp các tỉnh miền Bắc.
Hiện nay, với nhu cầu phát triển mạnh, chúng tôi cần tuyển đội ngũ nhân sự bổ sung cho Công ty và các chi nhánh. Rất nhiều các cơ hội mở tới các ứng viên tiềm năng, mong muốn làm việc trong môi trường trẻ, năng động và nhiều cơ hội thử thách bản thân