Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Manager, Mass Recruitment - Workforce Acquisition, SPX Express (HCM/HN)
Bất động sản Tân Long
52 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
08/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
11/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description
- Strategic Planning: Develop and implement comprehensive recruitment strategies to identify, attract, and access the workforce based on the needs of the business.
- Performance Management: Analyze and interpret recruitment data to measure the success of hiring strategies, identify areas for improvement, and provide data-driven recommendations.
- Sourcing and Outreach: Utilize a variety of sourcing channels, including job boards, social media, recruitment events, referral programs, and partnerships, to reach and attract workforce.
- Hiring Process Management: Collaborate with hiring managers to streamline the recruitment process, ensuring efficient candidate selection and timely onboarding.
- Team Leadership: Manage and mentor a team of recruiters, providing guidance, training, and performance feedback to develop their skills and maximize their effectiveness.
- Project Management: Responsible for managing, monitoring, and executing projects related to recruitment or recruitment source development in order to drive performance and enhance operational efficiency.
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field. A master's degree is preferred.
- At least 5 years of experience in recruitment/HR. Functional knowledge in E-Logistics and substantial experience in recruiting blue-collar labor resources related to this industry will be an advantage
- Proficiency in data analysis, reporting, and using recruitment metrics to drive decision-making and continuous improvement.
- Excellent verbal and written communication skills, with the ability to effectively collaborate with hiring managers and stakeholders.
- Strong leadership skills in particular the ability to guide and coach team members
- Strong strategic thinking and problem-solving skills, good stakeholder management skills.
- Ability to communicate effectively in English, both verbal and written to communicate with various stakeholders
Khu vực
Bất động sản Tân Long
Xem trang công ty
Quy mô:
__
Địa điểm:
Sàn bất động sản Tân long được thành lập từ công ty bất động sản Tân long. Chúng tôi bắt đầu hoạt động trên thị trường từ năm 2001.
Các Ngành nghề kinh doanh chính của sàn bao gồm:
- Dịch vụ môi giới cho thuê bất động sản baoi gồm cho thuê nhà ở, cho thuê văn phòng, cho thuê đất công nghiệp, nhà xưởng, kho bãi
- Dịch vụ môi giới bán bất động sản bao gồm : Bán dự án , chung cư, thổ cư, khách sạn , khu nghỉ dưỡng, đất công nghiệp, nhà máy, kho xưởng.
- Dịch vụ quản lý bất động sản : Nhà cho thuê, văn phòng
- Dịch vụ đầu tư xây, sửa lại nhà, căn hộ, nhà cho người nước ngoài thuê lại. Dịch vụ này chúng tôi có thể kết hợp với các chủ nhà để cùng đầu tư .
- Dịch vụ thẩm định giá bất động sản.
Những nghề phổ biến tại Bất động sản Tân Long
Bạn làm việc tại Bất động sản Tân Long? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Bất động sản Tân Long
Click để đánh giá