Mô tả công việc
-
Review the implementation & efficiency of quality and inspection systems;
-
Plan, conduct & monitor testing and inspection of materials and products to ensure the quality's product;
-
Investigate customer's claims and non-conformance issues;
-
Analyze data to identify areas for improvement in the quality systems;
-
Develop, recommend and monitor corrective and preventative actions;
-
Evaluate audit findings and implement appropriate corrective action.
Yêu cầu công việc
- Proficient in English, particularly in reading and understanding the requirements of foreign clients;
- Knowledgeable in the BPO sector, for example customer support, service analysis, and call center operations;
-
Prior experience or skills related to Quality Assurance are preferable;
-
Be detail oriented with strong analytical skills;
-
Proficient skills with MS Office and Google Drive;
-
Willingness to handle multi-project;
-
Have good communication skills is an advantage;
-
Able to work on Holidays is preferable.
-
Personal traits and self-management skills are required to manage unique risks and a fast pace work environment within the Content Moderation industry. Candidates may potentially be exposed to harmful content.
Quyền lợi được hưởng
1. Salary and Benefits
-
Attractive salary and benefits and annual salary review;
-
Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
-
Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;
-
Annual health check, annual flu vaccination;
-
Summer vacation (Paid days off and bonus);
-
Paid leave (12 days/year).
2. Working Environment
-
Flexible working hours, we work 40 hours per week (Monday-Sunday);
-
International, fun, and professional working environment: Working closely with both experienced Vietnameseand foreign experts;
-
Modern hardware, Free drinks (coffee, tea, etc.);
-
Training and career development opportunities;
-
Free in-house gym and game room for everyone. We love board games, video games, PS5 .
Working time:
5 days per week amounting to 40 hours (Monday-Sunday), arranged by the company.
The detailed working hour for each shift is as follows:
- Shift 1: 9:00 a.m - 6:00 p.m;
- Shift 2: 2:00 p.m - 10:00 p.m;
Require to work at least 1-2 shift 2/ week
Able to work during Vietnamese Public Holidays as requested (New Year, Lunar New Year, Independence Day, etc.)
Working Location:Hai Ba Trung, Ha Noi.
Công ty Cổ phần Dược phẩm Ampharco U.S.A có nhà máy đặt tại KCN Nhơn Trạch 3, Đồng Nai, là một trong những công ty Dược phẩm đầu tiên tại Việt Nam được cấp giấy chứng nhận sản xuất Dược phẩm theo tiêu chuẩn WHO-GMP, WHO-GLP, WHO- GSP từ năm 2004. Gần 50 năm có mặt tại thị trường Việt Nam, công ty đẩy mạnh hoạt động trong lĩnh vực nghiên cứu, sản xuất, phân phối, tiếp thị, xuất khẩu và nhập khẩu. Đặt người bệnh ở vị trí trung tâm, mọi hoạt động của công ty CPDP Ampharco U.S.A luôn xoay quanh mục tiêu là mang đến cho người bệnh những sản phẩm và dịch vụ đạt hiệu quả điều trị và chất lượng cao nhất.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 1969: công ty được thành lập
Mission
Phục vụ cho sức khỏe cộng đồng với chất lượng cao nhất thông qua các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao và không ngừng cải tiến.
Tạo một môi trường làm việc thân thiện, công bằng và tôn trọng cho tất cả nhân viên của công ty. Chú trọng đạo tạo và phát triển những nhân tố xuất sắc có nhiều đóng góp cho sự phát triển của công ty.