Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Main Responsibilities:
- Participate in contributing ideas and planning for the company's programs and activities.
- Monitor, evaluate data and report on the company's financial situation, perform data analysis (if any) as requested by the director.
- Support departments/divisions in performing work, ensuring all operations run smoothly and achieve optimal performance.
- Receive and review documents from departments and divisions and submit them to the director for approval.
- Receive information from the director and then clearly and accurately communicate with relevant departments, receive feedback from superiors.
- Take notes of meeting information, working minutes, and summarize content.
- Participate in supporting the human resources department in implementing other requests of the director.
- Perform other tasks as requested by the director
Yêu Cầu Công Việc
1. Candidate requirements:
General requirements
- 1-2 years experience required
- Good communication in English
- Graduated from business administration, economics,... or related fields
- Love creative work
- Flexible, adaptable, and able to perform many different tasks
- Age (1998 - 2001)
Skills
- Careful, honest in work
- Proactive, self-study ability
- Committed, highly responsible in work
- Ability to withstand high pressure at work
- Problem solving skills
- Qualities and attitudes
- Good communication skills, enthusiastic in work
- Proficient in office software (Word, Excel, Powerpoint,...)
2. Benefits:
- Salary: Negotiable
- Working hours from 08:00 to 17:30, Monday to Friday, with a 1.5-hour lunch break.
- Professional, dynamic, creative, and developmental working environment with many promotion opportunities.
- Fully entitled to labor policies according to labor laws on insurance, salary, bonuses, holidays, etc.
- Professional, dynamic, creative, and developmental working environment with many promotion opportunities.
- Attractive remuneration, holiday bonuses, project bonuses, annual bonuses, 13th-month salary (personal achievement bonuses, business performance bonuses, attendance bonuses, etc.).
- Clear career opportunities and promotion paths.
- Casual yet respectful dress code, spacious and well-equipped office.
- Annual vacation (once a year).
- Weekly happy hours and many other events on annual traditional holidays.
- Use of company-provided computers and equipment.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 23 - 26
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín là Công ty điều hành với hơn 10 năm hoạt động trong lĩnh vực F&B , thương mại dịch vụ, có hệ thống Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) chuyên cung cấp dịch vụ thiết kế nội thất, thi công, sản xuất.
Nắm bắt được xu hướng phát triển đầy tiềm năng của thị trường F&B Việt Nam cũng như nhu cầu lớn về tư vấn phát triển thương hiệu từ các mô hình kinh doanh lớn nhỏ, Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín ra đời với mục tiêu trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực ẩm thực, giải trí, bên cạnh đó Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) thiết kế concept mới lạ FNB và cung ứng các dịch vụ sản phẩm thương mại tiện ích cho các chủ đầu tư FNB nghành bất động sản.
Chính sách bảo hiểm
- Đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo qui định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 29/01/2015
Mission
Giá trị cốt lõi (Values):
- Chuyên nghiệp, tận tâm trong phong cách phục vụ.
- Đóng góp cho sự phát triển cộng đồng.
- Liên tục đổi mới và chuyển mình với dòng chảy xu hướng của xã hội.
- Tôn trọng giá trị lâu dài bền vững
Tầm nhìn (Visions):
- Trở thành tổ chức cố vấn đầu tư kinh doanh F&B chuyên nghiệp và đơn vị cung cấp dịch vụ thiết kế – thi công – thương mại đáng tin cậy.