Support manager to identify and prospect potential B2B clients
Answer customer inquiries, schedule meetings, sales appointments, and events.
Develop and maintain strong relationships with existing clients to ensure customer satisfaction and repeat business.
Manage customer accounts, follow-up order status with, provide troubleshooting assistance for orders, account statuses, and other problems.
Perform data entry tasks for sales figures, metrics, and other relevant information and maintain an organized and accessible filing system.
Support to manage sales tracking tools, compile reports, maintain an organized and accessible file system for administrative and sales professionals.
Record sales trends and liaising with account managers to develop sales strategies.
Staying up-to-date with the latest trends and practices.
2. Customer Support (30%)
Support customers concerns, issues, inquiries related to SSL certificates: validation, technical issues (will be trained).
Verify documents and ensure all the applied information is accurate with the registration business; support process orders on system.
Support processing and making purchasing order/ Balance sheet monthly.
Ensure all tasks are done within required time frame set out by department procedure.
Report any unusual activity to your supervisors.
Other tasks as assigned.Bachelor's degree in related field
Upper-intermediate English skill, able to communicate in English-speaking environment
Open for fresher, have 6-month to 1-year of experience in similar roles is a plus
Have experience in IT field is a plus
Good communication, problem-solving, speed at work and learning attitude
Ability to work independently or in a team to solve all the requests and other diverse issues from customersIncome & Achievement
Competitive salary, salary review once a year
13th month salary and Annual Performance Bonus
MVP and Shining star awards at the end of year
Global and professional working environment
Workplace Happiness
Full SHUI as Vietnamese Law
Premium Private Medical Insurance PVI and annual health check
15-day annual leave, Christmas leave and 30-min menstrual leave for women
Company trip, YEP and monthly gathering time
Gifts on special occasion and fully stocked snack corner
Sponsored training courses and book purchase quarterly
Be well-equipped with new working equipment
Công ty Cổ phần Giao Nhận Kho Vận Ngoại Thương Việt Nam (VINATRANS), được thành lập vào ngày 14/7/1975, với bề dày kinh nghiệm chúng tôi tự hào là nhà giao nhận vận chuyển hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực Giao nhận và Logistics.
Với đội ngũ nhân viên đông đảo, nhiệt tình , tinh thần trách nhiệm cao , đội xe hùng hậu , nhiều công ty thành viên, nhiều chi nhánh khắp việt nam (Vinatrans Hanoi, Vinatrans Haiphong, Vinatrans Cantho, Vinatrans Quynhon, Vinatrans Danang,Vina Link,Vina Freight …) và các đại lý của Vinatrans khắp toàn cầu , kho bãi chứa hàng rộng lớn .
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1996
Mission
Với nhiều năm kinh nghiệm và uy tín trong quá trình cung cấp chất lượng dich vụ, sẵn sàng cung cấp đến khách hàng tất cả các loại hình giao nhận vận tải đảm bảo tiết kiệm chi phí và đúng lịch trình thời gian yêu cầu.