Are you ready to make a meaningful impact in the lives of countless workers? As one of the fastest-growing fintech innovations in the region, our Earned Wage Access (EWA) platform is transforming the way people access their hard-earned salaries. Over the past year, we've developed and tested our groundbreaking product with more than 30 diverse companies, receiving outstanding feedback.
Our platform empowers workers to access their earned salary in under a minute, offering a lifeline for unexpected expenses such as medical bills, school fees, and more. By joining our team as a Customer Success Executive, you'll be a crucial part of our mission to free workers from the burden of debt and help them regain control of their financial lives.
What you will do:
1.Build and Maintain Customer Relationships
- Initial Contact: Connect with customers post-contract to initiate next steps.
- Ongoing Communication: Maintain regular contact and a positive relationship with customers.
2.Ensure Successful Service Implementation
- Guidance: Assist customers during product/service implementation to ensure understanding and effective use.
- Support: Provide support and resolve issues or queries promptly.
3.Optimize Customer Experience
- Feedback Collection: Gather customer feedback and suggest product/service and process improvements.
4.Drive User Conversion and Retention
- Increase Usage: Propose ideas and solutions to increase user adoption.
- Contract Renewal: Ensure high contract renewal rates as per company targets.
5.Analyze and Report
- Data Analysis: Track and analyze data using tools to monitor customer behavior, identify trends, and improvement opportunities.
- Reporting: Prepare reports on personal
What we are looking for:
- Bachelor degree
- 2+ years of Customer Success or Customer Services or Account Manager
- Basic knowledge in Telecommunications, IT/Banking, Finance; understands and quickly adapts to new IT applications
- Data-driven
- Proficient in English communication, good English comprehension
- A passion for selling solutions that make a tangible difference in people's lives
Salary & Benefits:
- Salary: negotiate
- Thrive in a dynamic startup culture where your ideas are valued and implemented quickly
- Engage in regular team-building activities, happy hours, travel opportunities, and annual events
- Receive social insurance, health insurance, and unemployment insurance
- Enjoy flexible working hours and the ability to use our EWA solution (Ekko) to advance your monthly salary (up to 80%)
Working days:
- 09am - 06 pm Monday to Friday
- Offices: 180 Trieu Viet Vuong, Nguyen Du ward, Hai Ba Trung district, Hanoi city
Công ty Cổ phần Giao Nhận Kho Vận Ngoại Thương Việt Nam (VINATRANS), được thành lập vào ngày 14/7/1975, với bề dày kinh nghiệm chúng tôi tự hào là nhà giao nhận vận chuyển hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực Giao nhận và Logistics.
Với đội ngũ nhân viên đông đảo, nhiệt tình , tinh thần trách nhiệm cao , đội xe hùng hậu , nhiều công ty thành viên, nhiều chi nhánh khắp việt nam (Vinatrans Hanoi, Vinatrans Haiphong, Vinatrans Cantho, Vinatrans Quynhon, Vinatrans Danang,Vina Link,Vina Freight …) và các đại lý của Vinatrans khắp toàn cầu , kho bãi chứa hàng rộng lớn .
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1996
Mission
Với nhiều năm kinh nghiệm và uy tín trong quá trình cung cấp chất lượng dich vụ, sẵn sàng cung cấp đến khách hàng tất cả các loại hình giao nhận vận tải đảm bảo tiết kiệm chi phí và đúng lịch trình thời gian yêu cầu.