Mô tả công việc
Manage the website and oversee all the social media channels
Measure ROI and KIPs monthly and report to Director of Marketing & Communication. Evaluate advertising and promotion programs
Work with Guest Experience team to analyze and manage reputation platforms such as TripAdvisor, Yelp, Reviews, etc.
Review and approve all marketing collateral e version, ensuring accuracy and in line with the brand guidelines
Support Sales and Revenue Department regarding e-Tools, and electronic media
Forecast sales performance trends and provide suggestions for improvement.
Other Job
Quyền lợi được hưởng
High salary offered, insurance covered based contract salary
- Tuyển dụng nhân viên có hộ khẩu toàn quốc, hỗ trợ chỗ ở (Staff House) và 3 bữa ăn cho nhân viên (Staff Canteen)
Offer for all candidates from all province, accommodation provided with 3 meals a day
- Hưởng 100% Service charge trong thời gian thử việc
100% SVC during probation
Yêu cầu công việc
- Experience executing paid social media campaigns Experience conducting paid advertising campaigns
- Ability to work independently and flexibly Capable of working independently and flexibly
- Creative skills for contributing new and innovative ideas Creativity aims to come up with unique marketing ideas
- Speak English fluently Fluently Fluent English Communication
- Be able to take lifestyle photos and videos Capable of taking pictures and video recording
- Problem-solving skill Having good problem-solving skills.
Yêu cầu hồ sơ
Zalo: 038 9999 327
Công ty Cổ Phần Global Online Branding - GOBRANDING là công ty có vốn đầu tư Nhật Bản, hoạt động trong lĩnh vực cung cấp giải pháp phát triển thương hiệu số.
Đội ngũ lãnh đạo của GOBRANDING là các chuyên gia tại Nhật Bản và Việt Nam, cùng có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực tư vấn, cung cấp dịch vụ trực tuyến, tư vấn và triển khai chuyển đổi số.