Việc làm Global Online Branding

Cập nhật 10/08/2024 17:03
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GLOBAL ONLINE BRANDING
Marketing Executive / Brand Executive
Global Online Branding
3.9
22 đánh giá 26 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
1. Transferring VOLUME, MARKET SHARE, PROFIT... according to the company's annual plan through increasing BRAND HEALTH of the brands of Brand incharge
- Implement & Proposal to improve the Marketing plans of Brands: Coordinate with divisions, departments throughout the Company and external partners to jointly implement Marketing plans of Brands: To hand over VOLUME, MARKET SHARE goals , PROFIT through increasing BRAND HEALTH for Brands incharge.
- Implement, monitor, report, suggest improvements according to the brand in charge: on Marketing 4P (distribution, communication, price, product, positioning) 360 media campaign, Marketing budget (including market research) for current and new products, to increase market share, brand health, output, at a reasonable cost, ensure spending is within DMEC index /Net Sales has been approved for optimal profit for the company for Brands incharge
- Implement, monitor and report creative activities of the Brand in charge, propose improvements for Brands incharge in order to reach consumers in the most impressive way so that they remember advertising, brand benefits; From there, create a buying desire to increase sales volume for Brands incharge
2. Develop and follow the company's policy process to ensure the operation and delivery of the Output target, Brand Health
- Comply with and implement procedures, work instructions, work processes, policies, job descriptions to implement actions to deliver short, medium and long term strategic goals of the company.
3. Analyze, report and propose solutions from research results, market surveys to identify and satisfy consumer needs to increase sales volume.
- Coordinate with Market Research Department to carry out research and analysis of potential needs of customers to identify and analyze market segments for Marketing's investment efforts, to implement all both market research with relevant Agencies (3rd party) convenient, right project timeline
4. Building the successor team for the company through training and developing people to operate and comply with the processes and policies to hand over the Output target, Brand Health
- Comply with and participate in human development training programs and tasks assigned by superiors in order to achieve the short, medium and long-term strategic goals of the company.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Business Administration, Marketing Or Finance.
Proficient in MS Office
Good in English
At least 2 years of experience in coordinating with superiors in managing priority FMCG brands in the beverage.
Understand Marketing activities (4Ps) and coordinate brand business activities (Product positioning, pricing, communication, distribution channels).
Experience in operating and deploying 360 Brand Communication to the market (TV, Digital, OOH, Activation....) and IMC process.
Participated with superiors in creative work and filmed TVC with international creative agencies, understood the role of Account, Ceative Director, Planner, Production House...
Know about Brand Key & Communication Brief
Know about Health Tracking và Retail Audit
Creative Thinking
Independent budget control & management
Having experience in launching products and developing business plans is an advantage
Experience in Project management & working in cross-functional teams proficiently.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN GLOBAL ONLINE BRANDING
Global Online Branding Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
235 Lý Thường Kiệt - Phường 6 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.

Công ty Cổ Phần Global Online Branding - GOBRANDING là công ty có vốn đầu tư Nhật Bản, hoạt động trong lĩnh vực cung cấp giải pháp phát triển thương hiệu số.

Đội ngũ lãnh đạo của GOBRANDING là các chuyên gia tại Nhật Bản và Việt Nam, cùng có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực tư vấn, cung cấp dịch vụ trực tuyến, tư vấn và triển khai chuyển đổi số.

Những nghề phổ biến tại Global Online Branding

Bạn làm việc tại Global Online Branding? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Global Online Branding

Global Online Branding

Click để đánh giá