Yêu cầu công việc
MINIMUM QUALIFICATIONS
1. Education:
Required – Bachelor or above specializing in personnel management or relative management.
2. Experience:
3 years experience in personnel, at least 2 year experience in recruitment, having practical experiences in mass production.
3. Skill:
Master the skills of recruitment and interview.
Master the skills of employee performance evaluation.
Have good sense of judgment.
Have the ability of coordination, communication and problem settlement.
Can work under press.
Have the expression ability both in writing and oral.
Good English speaking and listening. Good computer skill.
MINIMUM QUALIFICATIONS
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Với 22 năm hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực hội nghị, yến tiệc và nhà hàng, Công Ty Cổ Phần IN Hospitality đã khẳng định uy tín của mình qua việc xây dựng và phát triển thành công những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực này tại Thành phố Hồ Chí Minh, trở thành lựa chọn ưu tiên của các khách hàng, công ty trong nước và quốc tế như: GEM Center, Trung tâm hội nghị White Palace Hoàng Văn Thụ, Trung tâm tổ chức sự kiện và triển lãm White Palace Phạm Văn Đồng, Nhà hàng The Log, W Gourmet.