Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
Công Ty Cổ Phần Inox Diệu Thịnh được thành lập năm 2012, vinh dự là doanh nghiệp đầu tiên chuyên sản xuất thỏi thép hợp kim và gia công phế liệu thép không rỉ tại thị trường Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Đối với người tiêu dùng: Mang đến người dùng có tâm thái khác biệt tận hưởng vẻ đẹp tuyệt mỹ của công nghệ.
- Đối với nhân viên: Môi trường làm việc hoà hợp và tôn trọng lẫn nhau.
- Đối với đối tác: Hợp tác công bằng hợp lí, đôi bên cùng có lợi.
- Đối với xã hội: Chung tay chia sẻ cùng cộng đồng thông qua các hoạt động xã hội.
- Với phương châm “ Hợp tác cùng thành công”, Công ty Diệu Thịnh tiếp tục khẳng định vị trí số một trong ngành công nghiệp thép không rỉ tại Việt Nam, phấn đấu trở thành nhà cung ứng uy tín trên thị trường quốc tế.