Mô tả công việc
- Adhere to regulatory, departmental and company polices.
- Consistently provide the highest quality of service to our guests.
- Assist slot supervisors and shift managers when required.
- Liaise with other departments to ensure all guests have a pleasant visit.
- Verify all payouts and assists in the process of payments within permitted limitations.
- Ensure all machines are operational and working in the correct manner.
- Ensure all guests are greeted and responded to in a timely manner
- Observe all activities in assigned area, offer assistance to guests when needed, advice slot guests on how to play machines, pay tables and any general questions on the casino.
- Remain vigilant to security issues throughout the property.
- Promote M-life and all casino related promotions.
Quyền lợi được hưởng
- Uniform
- Duty Meals
- Free Shuttle
- Insurance 24/7
- Monthly Services Charges
- Annual Health Check
Yêu cầu công việc
- One year of previous customer service or retail sales background. Previous experience in slots would be an advantage.
- High school graduate or above.
- Must be able to speak, write, read and understand English.
- Must be able to operate a computer.
- Must present a well groomed appearance.
- Must be able to work any day of the week and any shift.
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ về cổng 3 của The Grand Ho Tram
hoặc liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Submit Resume via Hoteljob or Email: Nộp hồ sơ
For any job inquiry, please contact Recruitment Department:+84 254 378 8125/ +84 254 378 8130
Hotline: 0913 339 773
Address: Phuoc Thuan, Xuyen Moc, Ba Ria - Vung Tau, Viet Nam
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài