Mô tả công việc
Report direct to Purchasing Manager and follow up procurement contracts and monitor purchasing and inventory functions.
1. Sourcing and prequalifying vendors (for routine and ad-hoc purchases to ensure the company has resourceful alternatives and diversification cost competitiveness and the right quality of goods/ services.
2. Conducting competitive quotation calling, tender calling by participating in the processes from beginning to end.
3. Ensuring goods or services purchased on a regular basis shall be routinized into annual contracts as much as possible.
4. For ad-hoc/non-regular purchases, ensure purchases conducted through quotation calling or tender calling processes to be followed strictly according to the company’s policies and procedures, ensuring proper documentation and maximum transparency.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- 16 paid day on leave per year
- Monthly service charge
- Monthly allowance (Meal, Cell phone)
- Annual Salary review and Performance bonus
- 13th month for 1- year commitment
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
Yêu cầu công việc
- Minimum 2-3 years of experience at the same position in the Hospitality Industry
- Able to communicate well with different parties both internal and external to smooth processes
- Able to document internal submissions in English properly, logically, fluently
- English speaking and writing skills
Yêu cầu hồ sơ
Please submit your CV (in English)
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài