Mô tả công việc
- Manage inventory materials in order and well-arranged, keep track on in-out facility items in the storage
- Monthly check storage and make inventory reports
- Monthly make tools and materials purchase order lists, support for payment papers
- Be in charge of registering and canceling access cards, parking cards for employees
- Request approval, payment in accordance with budget allocation (Compare and confirm trackinglist, collect invoice, contract)
- Order monthly stationery, water, and meal registration for employees
- Provide the administrative works on daily basis
Yêu cầu công việc
- Graduated from University.
- Preferably with at least 1 year of experience working in office, buildings, companies, or projects.
- Knowledge and experience in administrative work.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check-ups, team-building activities, paid leave, holiday gifts, etc
- Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance
- Support for parking, lunch, tea, and coffee
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài