- Be responsible for monitoring and reporting on agent performance in terms of accuracy and consistency.
- Observe, understand, and develop a sense for market trends, product classification, user behaviors, content quality, etc to implement optimal solutions for daily issues and long-term process efficiency.
- Design, implement, and improve content quality standards for all assigned workflows.
- Be responsible for the communication chain in terms of policy changes and escalation from internal and external teams.
- Support the development, maintenance, and training of content policies, knowledge tools, and platforms for Listing and Content.
- Provide insights, risk and value assessment on current processes and adapt to business requirements by continuously analyzing existing policies and procedures to bridge policy gaps, conflicts, and inconsistency
- Provide coaching and guidance for subordinates
- Assist team leader in other tasks assigned
- 2+ years of experience in tech/or e-commerce companies, preferably in Quality Auditor or Process Trainer as a team leader
- Knowledgeable in Customer Service, Seller Operations, Listing or Content Moderation is a plus.
- Ability to demonstrate a sense of integrity and fair judgment for ambiguous, non-precedent situations
- Time management & task management skills
- Good communication skills, both written and spoken
- Good team management skills
- Being able to communicate in English (spoken and written)
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài