Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Perform inspection (inline and final inspection) garment and other consumer products e.g. shoes, bags, etc. including:
- Study and understand products and requirement from customer before performing inspection
- Perform inspection, sample collection and container loading
- Ensure inspection activities are strictly followed the company and customer’s standard operating procedure (SOP) and protocols
- Prepare draft and or final reports as required timeline.
Yêu Cầu Công Việc
- College/ University Degree (Garment background preferable);
- At least 5 years working experience in Garment inspection or quality assurance;
- Be able to read and understand technical documents;
- Good command of spoken and written English;
- High problem solving skill, analytical/ observation skills;
- Responsible and can-do working attitude;
- Expertise in using emails, internet searching and Microsoft Office especially Word;
- High reliability, working in detail; customer and quality focused.
General Requirements:
- Good communication and customer services skills;
- Good planning, time and project management skills;
- Be able to work independently as well as team work;
- Be able to work in a multi-cultural / multi-national environment;
- Having good sense of staying integrity and comply with applicable code of conduct
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài