Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Assessment and Determination of Abnormal Raw Materials: Participate in the assessment of abnormal raw materials and reach a determination conclusion.
- Communication of Customer Complaint Information: Follow up on handling product quality issues related to customers in the division, respond to overseas customer complaint emails, and communicate with clients.
- Feedback and Traceability of Quality Complaint Issues: Analyze and output complaint forms to the quality management department regarding quality issues from complaints, trace quality improvement plans, and ensure the implementation of improvement plans.
- Quality Control Process and Planning Development: Develop quality control processes for the governed modules and quality work planning.
- On-Site Inspection and Output of Quality Improvement Reports: Inspect the quality status of product production on-site, promptly communicate and improve any identified quality issues, and output improvement reports.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree or above
- From 2 years of quality management experience in manufacturing as a specialist
- Fluent in English (from Upper intermediate) & Chinese basic communication
- Familiarity with knowledge related to home products and quality management.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 35
- Lương: 27 Tr - 40 Tr VND
Công ty Cổ phần Lestar Group hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau như Dược phẩm, FMCG, Thực phẩm, BĐS, Khách sạn....Với tiêu chí đem những gì tốt nhất đến với khách hàng. Lestar group đang trên đà ngày càng phát triển cả về quy mô lẫn chất lượng sản phẩm.
Review Lestar Group
Công ty làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty làm việc không hề có quy trình hay quy định cụ thể nào cả, cực kì lan man và lộn xộn. Mỗi lần dự án có lỗi hay vấn đề gì là hay đổ lỗi cho nhân viên.
Nhân viên chưa kịp bàn giao, chưa kịp chính thức nghỉ thì nhân sự đã xóa mail công ty của nhân viên rồi, tới lúc cần thông tin, thì lại dội ngược lại đổ lỗi cho nhân viên.
Công ty làm việc không có quy trình, thiếu chuyên nghiệp. Từ các việc nhỏ như tổ chức các sự kiện nhỏ trong công ty, đến các quy trình thanh toán, quyết toán cho nhân viên, thanh toán với các công ty khác thì đều làm rất sơ sài