Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Ensure staff is working together as a team to ensure optimum service and that guest needs are met.
- Inspect grooming and attire of staff, and rectify any deficiencies.
- Complete opening and closing duties including setting up necessary supplies and tools, cleaning all equipment and areas, locking doors, etc.
- Inspect storage areas for organization, use of FIFO, and cleanliness.
- Complete scheduled inventories and stock and requisition necessary supplies. Monitor dining rooms for seating availability, service, safety, and well-being of guests. Complete work orders for maintenance repairs.
Safety and Security
• Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters).
• Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
• Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
• Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel.
• Follow Hazardous Material Management Program procedures for handling and disposing of chemicals, fertilizer, pesticides, blood borne pathogens, etc., including using Material Safety Data Sheets (MSDS).
• Follow policies and procedures for the safe operation and storage of tools, equipment, and machines.
• Use proper equipment, wear appropriate personal protective clothing (PPE), and employ correct lifting procedures, as necessary, to avoid injury.
• Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
Policies and Procedures
• Protect the privacy and security of guests and coworkers.
• Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
• Follow company and department policies and procedures.
• Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
• Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least two years-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Được thành lập vào năm 2006, Lux Decor là một trong những Công ty hàng đầu Việt Nam nhập khẩu, sản xuất và phân phối các loại mành rèm cao cấp mang thương hiệu Modero, Ecoshade, Vava và Depo, Celesta.
Với đội ngũ nhân viên giàu tâm huyết, nhiều kinh nghiệm cùng phương châm:“Hướng đến những sản phẩm chất lượng cao, kiểu dáng hiện đại và sáng tạo không ngừng”, Công ty đã từng bước khẳng định được uy tín, thương hiệu với vị trí là nhà sản xuất, phân phối mành rèm hàng đầu Việt Nam.
Ban lãnh đạo Công ty coi con người là yếu tố quyết định trong quá trình xây dựng và phát triển. Do đó Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại, phát huy tối đa quyền được làm việc, cống hiến, phát triển, kết hợp hài hoà giữa lợi ích của doanh nghiệp với lợi ích của người lao động.