Việc làm MEDSI JSC

Cập nhật 30/08/2024 10:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần MEDSI
Account Manager
MEDSI JSC
93 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

ACCOUNT MANAGER POSITION


As an account manager, you will be responsible for managing customer accounts and serving as the overseas point of contact for those clients. Your goal will be to maintain strong relationships, ensure client satisfaction, and identify opportunities to upsell or cross-sell products and services. Key Responsibilities Include:

  • Develop and maintain strong relationships with key decision-makers at the sourcing office to ensure smooth communication, identify and secure new business opportunities.
  • Collaborate with cross-functional teams to secure new projects and items, ensuring alignment with customer needs and company capabilities.

· Problem Resolution: Address concerns or issues promptly and effectively, working with internal teams as needed to find solutions.


· Business Development: Identify opportunities to sell additional products or categories to existing clients.


· Oversee the execution of new item launches and repeat orders, ensuring quality, timely delivery and customer satisfaction. Develop a

  • nd implement Customer Operation Manuals to standardize processes and train team members.
  • Oversee customer P&L to ensure profitability and identify areas for improvement.
  • Facilitate effective communication and collaboration between US and Asia teams.
  • Additional responsibilities as needed to support business operations and customer satisfaction.

· Reporting: Prepare regular reports on account status, including sales metrics, client feedback, and any issues or concerns. Alert if any risk or opportunities to management


Skills and Qualifications:

  • Education: Undergraduate degree in Business, Marketing, Communications, or relat
  • ed field.Exper
  • ience: 5-10 years of experience in account management, client services, or related fields.Skill
  • s:Stron
  • g interpersonal and communication skills.C1 (a
  • dvanced) English written and verbal required.Chine
  • se verbal requiredExcel
  • lent organizational skills with the ability to multitask.Profi
  • ciency in CRM software and Microsoft Office Suite.Probl
  • em-solving skills and ability to handle challenging situations.Abili
  • ty to work independently as well as in a team setting.
  • Key Performance Indicators (KPIs):

    • Account Revenue Growth
    • Account Margin Profitability Rate
    • Client satisfaction scores.
    • Timely delivery of projects and services.

    Work Environment:

    • Primarily office-based but requires travel to meet clients and factories.
    • Regular meetings with clients, internal teams, and stakeholders.

    Salary:

    · Salary $1,000-$1,500 USD/month depending on experience

    • · KPI Bonus based on Revenue/Profitability

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
75 Nguyễn Quý Đức, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công ty Cổ phần MEDSI chuyên phân phối Th.uốc, thực phẩm chức năng, m.ỹ phẩm, thiết bị và vật tư y tế, sản phẩm chăm sóc gia đình,….từ các Nhà sản xuất đạt tiêu chuẩn GMP-EU, GMP-WHO,…nổi tiếng trong và ngoài nước.
Giá trị của MEDSI không nằm ở tài sản mà là ở những giá trị con người. Từng cá nhân đều mang một màu sắc, một nét văn hóa riêng, nhưng tựu trung lại đều luôn đồng lòng, phát huy 05 giá trị cơ bản: Uy tín - Sáng tạo - Hợp tác - Kỷ luật - Thực thi
Uy tín - Thái độ, hành vi và hiệu quả tạo giá trị
Sáng tạo - Nghĩ khác, làm mới tạo sự khác biệt
Hợp tác - Tôn trọng, hỗ trợ, chia sẻ cùng phát triển
Kỷ luật - Cam kết hành động, nhất quán trong thực thi
Thực thi - Chuyển hoá kiến thức, kỹ năng thành hiệu quả

Những nghề phổ biến tại MEDSI JSC

Bạn làm việc tại MEDSI JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MEDSI JSC

MEDSI JSC

Click để đánh giá