Mô tả công việc
MAIN ROLES
- Under the general guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing, oversees day to day sales efforts of Sales Managers with specific responsibilities for directing sales, training, and implementing action plans set forth in the Sales Plan.
- Establish new business relationships, maintain existing Korean Accounts and expand of Korean Accounts’ Database
- Responsible for the preparation of the strategic Business Plans, Target for Korean Market. With Sales & Marketing team, DOSM, to plan and implement Sales Strategy to achieve individual target and cooperate with team members to achieve common goals
- Conduct Daily Sales calls, search for rooms & banquet leads, follow up and convert Sales leads
- Conduct site inspection/Hotel Tour
- Participate in Daily /Weekly/Monthly sales meeting
- Organize and implement effective sales systems and procedures, according to the sales procedures manual
- Communicate with Banquet, Reservations and relevant departments in whole process from prospect bookings, Proposals, Contracts, onsite event, payment
- Good communications, sales techniques negotiation and interpersonal skills
- Demonstrate effective and appropriate administrative and communication policies and procedures in accordance with Hotel’s Goals and Guidelines
- Assist DOSM/GM in making reports and translating to Korean Language
- Under supervision of DOSM communicate with Head Quarter
- Actively support and promote Lotte’s Loyalty Programs, Lotte Head Quarter promotions/campaigns
- Participate in Trade shows, conventions and promotional events within Hotel, Head quarter, customers’ organizations as required
- Assist to develop new product themes, services and marketing strategies
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation with other departments
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary and service charge
- Top-ranking service charge
- Attractive remuneration package, 13th month salary and yearly salary increment program
- Housing allowance
- Healthcare insurance
- 5 working days and 2 days off per week
- Duty meals provided
- Motorbike parking fee covered by the hotel
- “Family member” (Lotte employee) activities and gifts
- Annual healthcare benefits and 24/7 workmen insurance
- F&B and hotel room discount up to 80%
- Opportunities for cross-training, cross-exposure, and task force participation with other Lotte Hotels in Hanoi and in Vietnam
- Luxury international 5-star hotel training programs
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Education: Bachelor’s degree in Sales, Marketing or related field (at least 4-year education)
- Experience: At least 3 years of overseas working experience in similar position OR 3 years of working experience in Vietnam with granted work permit
- Credentials: Working Experience in 5 Star Hotel Sales & Marketing Department preferred
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills
Yêu cầu hồ sơ
PMAC là nhà phân phối và cung cấp dịch vụ chuyên ngành Kim loại quý và hóa chất, đại diện chính thức, độc quyền cho 1 thương hiệu, 1 tập đoàn có lịch sử hàng trăm năm và hiện đang đứng đầu thế giới trong chuyên ngành này. Là 1 công ty mới thành lập với tâm huyết đào tạo tập thể trẻ và góp phần cho ngành công nghiệp Việt nam, Lào, Cam-pu-chia đạt đẳng cấp quốc tế của người sáng lập, Tiến sĩ Bùi Thị Thúy Nga, và những cộng sự trên 20 năm kinh nghiệm trong ngành. Chúng tôi đã và đang vận hành một thương hiệu dẫn đầu thị trường kim loại quý Việt Nam, Lào, và Campuchia.
Với thương hiệu uy tín và đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm, PMAC đã giành được sự tin tưởng và hợp tác của rất nhiều khách hàng là các công ty hàng đầu thế giới và hàng đầu Việt nam, Lào, Cam-pu-chia
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2020
Mission
- Đối tác tin cậy của nhân viên khách hàng, nhà cung cấp
- Dịch vụ địa phương tiện lợi đi kèm sản phẩm đẳng cấp hàng đầu quốc tế
- Sản phẩm dịch vụ có giá trị gia tăng, tính bền vững và trách nhiệm xã hội cao
- Tôn trọng sự khác biệt và tạo cơ hội cho nhân viên liên tục học hỏi phát triển
-
Phương châm hoạt động của PMAC là “Tri thức thế giới + (trí tuệ + bàn tay + trái tim) Việt Nam” để liên tục “cùng phát triển” với khách hàng, đối tác và nhân viên của mình.
-
Với khát khao và đồng lòng của đội ngũ công ty về định hướng phát triển mới trong thời đại hi-tech chuyển đổi số, PMAC rất mong được chào đón các bạn ứng viên trẻ đầy nhiệt huyết và công cụ công nghệ mới và các quản lý, chuyên gia với kinh nghiệm chuyên sâu nhiều khát khao chia sẻ, phát triển đội ngũ, đóng góp vào sự phát triển chung của doanh nghiệp, đất nước và hỗ trợ các thương hiệu lớn bền vững trên thế giới đầu tư, hoạt động thành công tại Việt Nam.