The Position
We advance science so that we all have more time with the people we love
Your Opportunities
- Regularly monitor sales performance and follow up with the sales team for the leads and demands that generate from clinical departments
- Develop and implement marketing plans for the responsible product group. Planning and execute all activities related to the Disease Area in charge
- Drive Roche’s products through their lifecycle and supports their appropriate use, which includes but not limited to non-promotional and promotional activities and interactions in order to convey key clinical data and product information to HCPs such as face to face discussion with individual/group of HCPs, educational events, and advisory boards, sharing products’ merits with HCPs in a truthful, factual, up-to-date, fair and balanced manner by relevant evidence and data
- Build a plan to develop and increase the level of understanding and awareness amongst HCPs for targeted product group
- Build and develop KOLs to engage and deliver the key messages
- Will be responsible for detailing product group in charge actively to ensure HCPs understand the role of Diagnostics and the intended uses of assays
- Plan and implement the Group presentation to targeted clinicians
- Coordinate with PMs to roll-out the MKT plan including organizing Regional/ National congresses
Education and Qualification:
- Have a bachelor in Medical, Pharmacy, Biotech, Life Science or relevant industry
- Have minimum 3 year experience in Sales in Multinational companies
- Have effective communication skill
- Have good interpersonal skill
- Have creative problem solving and negotiation skill
- Have customer complaint handling skill
- Have time management skill
At Roche, more than 100,000 people across 100 countries are pushing back the frontiers of healthcare. Working together, we’ve become one of the world’s leading research-focused healthcare groups. Our success is built on innovation, curiosity and diversity.
Roche is an Equal Opportunity Employer.
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.