CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH

Cập nhật 20/08/2024 09:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH
Marketing Manager
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 21/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 101 Tôn Dật Tiên, Q7|,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

I. JOB SCOPE:
The Marketing Manager is responsible for the development & execution of the Marketing Plan for the Shopping Centre. The position entails implementation of marketing strategies essential for the growth & development of the Centre, to position the Centre as the leading Centre in the market, to boost awareness, and to build up a positive brand perception in order to deliver high traffic and sales turnover for Centre Retailers.
The Marketing Manager is responsible for promoting the Centre's relationship with all key stakeholders, especially Retailers and potential shoppers in the catchment area of the Centre, in addition to visitors to the Centre in the first instance, while retaining and expanding upon the Mall's customer base through effective and attractive marketing activities.
II. PRIMARY OBJECTS:
Develop, execute & review marketing strategies designed to maximise both customer traffic flow for the Centre and sales potential of individual retailers throughout the Centre.
Increase centre retail turnover to marketing spend ratio
Encourage customer traffic flow vertically through the Centre.
Develop & implement strategies to expand customer dwell time, cultivate customer loyalty and encourage repeat visitation.
Address & remain focussed on the Landlord's requirements & aspirations in all Centre related activity.
Maximize the Market Share of the Centre
Participate in maximization of income for the Landlord, in particular through Percentage (Turnover) Rental and Casual Leasing
Contribute towards the development of an ever stronger customer service focus.
Ensure that Risk Management practices are applied to minimise loss exposure to the company.
III. RESPONSIBILITIES:
Marketing Plan Development & Execution: Create and implement a Marketing Plan that focuses on increasing foot traffic and retailer turnover in a socially responsible manner.
Stakeholder Engagement: Foster positive relationships with key stakeholders, including the Landlord, Savills, Retailers, Customers, Visitors, and the media. Promote Crescent Mall as Ho Chi Minh City's premier shopping, leisure, and business destination.
Team Building: Contribute to building a positive team environment that encourages collaboration and innovation.
Compliance: Ensure adherence to all occupational health and safety requirements, as well as compliance with all relevant laws and regulations.
Licensing: Ensure that all necessary licenses are secured for Marketing and Promotional Activities at the Centre..

Yêu cầu công việc

Experience: Minimum of 4 years in a Marketing Manager or similar role, with a track record of managing teams of at least 5 individuals.
Communication: Excellent communication skills, particularly in advertising and branding.
Project Management: Strong project management and time management skills.
Innovative Mindset: An experimental mindset with a passion for self-challenge.
Event Experience: Extensive experience in organizing events and activities.
Industry Preference: Preferred experience in Retail or Mall marketing.
Agency Knowledge: Experience in a marketing agency or knowledge of marketing agency business is a plus..

Quyền lợi được hưởng

Compulsory Insurances calculated on full gross salary
13th month-salary
6-month KPI bonus (on business result)
Additional Health insurance
Annual health check
Trade Union Gifts: on special holidays & occasions - New year, Mid-Autumn, Birthday,..
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 6, M2-TT6 Bắc Linh Đàm, Phường Đại Kim, Quận Hoàng Mai -

Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.

Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.

Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH

Click để đánh giá