Mô tả công việc
1. Design, implement, and facilitate pre/ post and annual Marketing Plan for the company, covering
2. Forecast, project and administer the company’s Marketing Operations budget
3. Organize and implement client relations including:
· client satisfaction surveys
· client development activities
· special events
4. Responsible for Revenue Management by overseeing the development of strategic pricing of products and services offered
5. Engage and create alliances with vendors, suppliers, prospect sponsors to create cost efficient promotions, events, marketing tie-ups/ partnerships that are aimed to generate revenue and/ or promote the core products.
6. Implement and oversee corporate communications activities including:
· external communications and systems
· internal communications and systems
· public relations efforts
· external vendors and consultants
7. Develop and administer marketing database which includes client and prospect information, mailing list applications, promotions vendors, etc.
8. Oversee firm’s electronic marketing efforts including content supervision of web site and all internet-based marketing initiatives.
9. Work, liaise and direct consult with other departments in conjunction with related marketing initiatives.
10. Manage the Marketing Team for fulling all task and career developments of subordinates
Quyền lợi được hưởng
QUYỀN LỢI
- Thu nhập theo năng lực (12 tháng xét duyệt tăng lương 1 lần; làm tốt được xét tăng lương trước thời hạn)
- Hỗ trợ miễn phí: cơm trưa và gửi xe tại công ty
- Chế độ thăm hỏi, hiếu hỉ, sinh nhật.
-Hợp đồng lao động, tham gia BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ theo quy định.
- Được làm việc trong môi trường thân thiện, năng động, chuyên nghiệp, cởi mở và sáng tạo.
Yêu cầu công việc
Education: Degree/s in Marketing, Business, or Communications preferred.
Experience: At least 5 years in the same capacity.
Required Skills:
Must be a self-starter, highly organized,aggressively proactive and highly visionary. Innovative.
Polished presentation and interpersonal skills.
Must possess management level, interpersonal, and facilitation skills.
Needs good knowledge of Microsoft Office and Windows-based computer applications.
Yêu cầu hồ sơ
Yêu cầu hồ sơ:
1. Thư ứng tuyển
2. CCCD & Bằng cấp và các chứng chỉ liên quan.
CÁCH THỨC ỨNG TUYỂN:
OPUS SAIGON,12 Đường Phan Kế Bính, Phường Đa Kao, Quận 1, TPHCM:
Liên hệ qua số điện thoại: 02839117189
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.