Mô tả công việc
- Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay
- Ensure clients are properly greeted upon their arrival
- Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in
- Coordinate luggage collection and storage
- Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions
- Promptly address guests' requests, like in-room dining
- Actively listen to and resolve complaints
- Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services
- Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns
- Inform clients of our hotel services, including breakfast and dining options
- Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered
- Manage guest relations team (including Receptionists and Concierges) to ensure we comply with all standards and operating procedures
- Appraise team's performance and produce regular reports
- Liaise with other departments to provide an overall comfortable guest experience.
- Examine daily duties, assign tasks and check on progress
- Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings
- Recommend local tourist spots, including places to dine, shop and sight-see
- Establish friendly relationships with regular hotel clients
Quyền lợi được hưởng
- Very Attractive Salary
- Working under Accor working environment
- Free Accommodation and 3 meals per day
- Attractive salary + service charge
- Activity: Birthday, Year End Party, Football, Volleyball...
- Training programs from Accor hotels Acadamy
- International working environment
- Accor hotels room rates benefit
Yêu cầu công việc
- Accor Background is a must
- Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role
- Understanding of all hotel management best practices and relevant laws
- Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus
- Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
- Excellent problem-solving and multitasking skills
- Leadership skills along with the ability to motivate a team into high performance
- Ability to work flexible hours
- Strong sense of responsibility and a professional presentation
- BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field
Yêu cầu hồ sơ
Zalo: 038 9999 327
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.