CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH

Cập nhật 20/08/2024 09:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH
Marketing Manager
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 06/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Overall management:

- Responsible for planning and implementing multi-channel marketing strategies to promote the brand.

- Responsible for annual marketing Budget Plan.

- Responsible for Branding Plan include positioning, target audiences, communication, etc and develop Campaign Plans with specific objectives across different channels and segments.

- Responsible for reporting of multiple platforms and extract key insights for future campaign development and go-to-market strategies, complete with formal proposals and recommendations on tactics.

- Responsible for building and training the team to execute the established plan.

- Responsible for establishing internal workflows and cross-departmental processes to ensure smooth operations.

2. Creative

- Manage of shooting & video producing for new collections; Look-books; mix & match; product image, etc to increase recognition and serve the Company's business activities.

- Responsible for Brand Guideline and ensure brand image consistency across all channels.

3. Digital Marketing

- Manage of multi-channel digital activities to increase brand awareness, reach customers and promote business.

4. PR

- Build and check the implementation of a synchronized brand identity across the system.

- Implement PR and communication activities on internal and external media: Facebook, Instagram, company website, online newspapers, television, magazines, print newspapers, and other media publications to increase brand awareness.

- Plan and organize internal and external events of the Company.

- Plan and organize the implementation of communication activities for the Collection.

5. Trade Marketing

- Plan and organize incentive, promotion and discount activities to boost revenue for the Company's production and business activities.

- Plan and organize the implementation of incentive programs, customer care activities, dealer openings, showroom openings.

6. Customer care

- Analyze customer insights, consumer trends, market analysis, and marketing best practices to build successful strategies

- Develop and implement incentive and customer care programs to improve service quality and customer experience offline and online.

- Assign, guide, inspect and supervise hotline management work

- Resolve customer complaints promptly, ensuring customer rights.

7. Perform other tasks as directed by immediate superior.

Yêu Cầu Công Việc

  • University degree or higher in business, economics, marketing.
  • Good aesthetic sense, priority given to candidates with strengths in Branding, KOL, KOC media network.
  • Experience in implementing multi-channel marketing on online platforms and CRM implementation is an advantage.
  • Have 5 years or more experience in the marketing industry, hold the position of Marketing Manager for over 2 years, manage a team of 5 or more employees.
  • Priority is given to candidates who have worked in the fashion, beauty industry or in organizations that sell luxury goods for women.
  • Proven success in developing marketing plans and campaigns
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Strong project management, multitasking, and decision-making skills
  • Metrics-driven marketing mind with eye for creativity
  • Experience with marketing automation and CRM tools
  • Knowing English is an advantage.
  • Creative, sharp, good thinking, able to withstand high work pressure.
  • Have general knowledge of PR-Marketing, update new trends and breakthrough ideas.

·         Working hours:
            + Monday to Friday: 8:30am - 5:30pm

            + Saturday: 8:30am - 12:30pm

          Working at: Glory Tower, 23 Cong Hoa St., Ward 4, Tan Binh District, HCMC

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Đường Cộng Hòa, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 6, M2-TT6 Bắc Linh Đàm, Phường Đại Kim, Quận Hoàng Mai -

Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.

Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.

Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ NAM THÀNH

Click để đánh giá