Chi tiết công việc
- Proven capability in creating and implementing successful marketing strategies, and effectively coordinating with vendors and agencies.
- Solid grasp of marketing automation tools and digital marketing strategies, or a proven ability to quickly learn and leverage new Shopify SaaS Apps, Amazon Seller Central, or Tik Tok Seller Central, etc.
- A robust foundation in digital marketing, with skills spanning content marketing, social media, and email marketing.
- Excellent communication, collaboration, and project management skills, with a knack for clear and persuasive presentation of marketing strategies and results.
- Demonstrated ability to learn swiftly, stay up-to-date with industry trends, and adapt to new marketing platforms and technologies.
- The ability to work collaboratively with diverse teams to ensure that marketing operations are in alignment with the broader business objectives.
- An analytical mindset, with experience in using digital analytics tools to measure and improve the effectiveness of marketing campaigns.
- Bachelor’s degree.
- At least two years of experience in marketing operations and strategy, ideally in the e-commerce and tech industries.
- Fluent in English communication (Written and Spoken), with an IELTS score above 7.0 or equivalent.
- Strong leadership skills with ideally prior experience in managing outsourced agencies.
- A commitment to physical fitness and a healthy lifestyle, can run at least 20km/week.
- Proactive learning behaviour.
- A positive, “can do” attitude.
- Understand our core values: 100%, Winning Mentality, Teamwork.
- Salary up to 60,000,000 gross.
- Quarterly bonus.
- Full regime according to state regulations.
- Working time: Monday – Saturday. (morning)
- Young, dynamic and healthy environment.
- Participate in courses, have opportunities to learn and develop yourself.
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.