Chi tiết công việc
- Handle inbound and outbound customer interactions via phone, email, and live chat.
- Provide accurate information about 1Long products and services.
- Assist customers in navigating our platforms and services.
- Investigate and resolve customer concerns, complaints, and inquiries promptly and professionally.
- Collaborate with other departments to ensure swift resolution of complex issues.
- Stay informed about the features and updates of our financial products.
- Educate customers on using our services effectively.
- Maintain detailed records of customer interactions, transactions, and feedback.
- Prepare reports on common issues and feedback to improve overall service.
- Ensure adherence to regulatory requirements and company policies.
- Collaborate with compliance teams to address customer concerns related to regulatory matters.
- Provide guidance and educational resources to customers to enhance their understanding of our products.
- Collaborate with cross-functional teams to resolve complex customer issues.
- Provide feedback to management on recurring issues and possible improvements.
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.