Chi tiết công việc
- Title: Marketing Director (FMCG Industry)
- Department: Account – FMCG vertical
- Year of Experience: 7 years++
- Job Level: Director
- Report Line: CCO
- Peer: BOM-BOD
- Subordinate: Account Managers
- Salary Range: Negotiable
- Hiring Purpose: New Hire
- Working Time: 9:00 – 18:00, Monday Friday
- Working Location: 6th Floor, Tuong Viet Building, 95 Cach Mang Thang Tam Street, Ben Thanh Ward, District 1, HCMC, Vietnam
- On top of multi-project and manage overall client portfolio of FMCG vertical
- Project management:
- Business consulting:
- Build FMCG vertical team with a clear strategy and strong capabilities to win the vertical
- Business acumen
- Direct subordinates: AM/SAM
- Indirect subordinates: Vertical team forming from cross-functional team members (around 5 core team members)
- High diversify knowledge and experience in FMCG sector
- Experience in Brand/ Senior Brand Manager/ Senior Marketing Manager/ MKT Director in FMCG
- Experience in manage P&L and team management
- Identify key issue in different context and perspective to deliver project objectives
- Structure the problem and prioritize effectively to maximize resources
- Have capability to analyze and execute well under pressure
- Able to manage client portfolio and P&L
- Understand client business objectives and work backward for the approach to support client deliver their KPIs
- Effective negotiation
- Capability manage conflict
- Efficiency listener
- Proficient project management
- Create strong proposal
- Vendor management
- Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
- Flexible working time with 4 days working from home per month and 15 paid leaves per year
- Insurance as full salary (SHUI)
- Annual health check-up and Healthcare Insurance PTI for all employees
- Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
- Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
- Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
- Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year…)
- Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall.
- Other staff welfare allowances.
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.