![CÔNG TY CỔ PHẦN RTC TECHNOLOGY VIỆT NAM CÔNG TY CỔ PHẦN RTC TECHNOLOGY VIỆT NAM](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-3-1693322094.png)
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
![CÔNG TY CỔ PHẦN RTC TECHNOLOGY VIỆT NAM CÔNG TY CỔ PHẦN RTC TECHNOLOGY VIỆT NAM](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-3-1693322094.png)
CÔNG TY CỔ PHẦN RTC TECHNOLOGY VIỆT NAM (RTC Technology Viet Nam JSC) tiền thân là trung tâm công nghệ RTC (RTC Technology Center) được thành lập vào tháng 3/2012.
- Năm 2013, RTC cung cấp các thiết bị vật tư trong lĩnh vực tự động hoá, đặc biệt là trong lĩnh vực Machine Vision như: Camera, phim, ống kính, đèn, bộ điều khiển Vision, máy đọc mã vạch, cảm biến, Halcon/Merlic của các hãng như: MVTec, Hikrobot, Datalogic, VST, Mitsubishi, Fujifilm. Bên cạnh đó, RTC còn triển khai các dự án về xe tự hành AGV và chế tạo máy theo yêu cầu.
- Năm 2014, RTC cung cấp các giải pháp về Machine Vision, tự động hóa, lập trình hệ thống PLC, HMI, Servo, Robot, SCADA, BMS…hệ thống nhúng cho các nhà máy, các dự án tự động hoá.
- Năm 2015, với nhiều thành tựu nghiên cứu trong lĩnh vực công nghệ tự động hóa, được sự ủng hộ nhiệt tình của khách hàng, với mong muốn kiến tạo và góp phần phát triển cho ngành sản xuất quốc gia, chúng tôi thành lập Công ty Cổ Phần RTC Technology Việt Nam.
- Trong suốt những năm hoạt động và phát triển, RTC đã nhận được rất nhiều chứng nhận ISO như: ISO 9001 (năm 2015), ISO 14001 (2015), ISO 45001 (2018).
Những nghề phổ biến tại RTC TECHNOLOGY VIỆT NAM
Bạn làm việc tại RTC TECHNOLOGY VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo RTC TECHNOLOGY VIỆT NAM](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-3-1693322094.png)