Mô tả công việc
I. DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Manage workers compensation and rehabilitation and medical insurance
• Develop and implement procedures for handling disciplinary and grievance interviews
• Managing legal licenses and permits of the Hotel including the application and renewal
• Respond to requests for information from internal and external sources.
• Ensures comprehensive and regular staff communication sessions
• Prepares efficient work schedules considering the hotel and labor requirements
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Good working environment;
- 2 days off per week
- Uniform Laundry by the Company;
- Daily meals;
Yêu cầu công việc
Qualifications –
Bachelor’s degree in Human Resources/ Business Administration/ English Language.
Required Skills –
- Communication skills
- Knowledge of Local Labour and Employment Regulations.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Problem solving, analytical, reasoning, motivating, organizational abilities.
- Good writing skills
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Sabre Việt Nam (Sabre VN) tiền thân là Công ty Phân phối toàn cầu ABACUS Việt Nam, thành lập năm 1995 tại Hà Nội.
Các ngành nghề hoạt động của Sabre VN bao gồm:
- Thiết lập hệ thống đặt chỗ và các dịch vụ có liên quan thông qua hệ thống phân phối toàn cầu Sabre.
- Hoạt động dịch vụ liên quan đến các cuộc gọi. Chi tiết: Dịch vụ trả lời điện thoại.
- Dịch vụ viễn thông giá trị gia tăng (không có hạ tầng mạng).
Công ty Cổ Phần Sabre Việt Nam là đơn vị thành viên của Vietnam Airlines, hoạt động trong các lĩnh vực chính sau: - Tiếp thị, phân phối các sản phẩm và dịch vụ của hệ thống phân phối toàn cầu Sabre cho các khách hàng (Là các Công ty du lịch, đại lý lữ hành) phục vụ công tác đặt chỗ, xuất vé cho các Hãng hàng không và các dịch vụ phi hàng không liên quan khác. - Cung cấp dịch vụ Chăm sóc khách hàng cho Vietnam Airlines và các đối tác, bạn hàng trên thị trường.