Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
MISSIONS:
· Manage and update customer data into internal system
· Receive/forward/respond to customer requests/complaints/inquiries
· Monitor/coordinate with other departments to ensure quality and timeliness of service delivery
· Monitor and collect factory rents
· Prepare price quotations, contracts, sales reports and other documents as required.
· Perform reception and administrative duties as assigned.
· Translate documents (English - Vietnamese, Vietnamese – English)
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS
· Good appearance, good communication and customer service skills
· Easy-going, active, organized
· Fluent in English
· Second language is an advantage (Chinese/Korean/Japanese)
· Having 1-2 years of working experience in Sale/Customer Service/Administration…
· Good at Microsoft Office
BENEFITS
· Attractive, competitive salary and bonus
· Other benefits: annual health check-up, 24/24 accident insurance package, company trip (domestic and international), and other benefits
· Working in an international environment (Japan, Korea, UK, China)
· Divers training courses and clear career development path
· Shuttle bus from District 5, District 7, District 8
· Working hours: 8:00 am - 4:30 pm
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
Video Tuyển Dụng
Công ty cổ phần Sóng Thần Hà Nội (Magicwave) hoạt động trong lĩnh vực phân phối hàng tiêu dùng, hiện tại chúng tôi đang là đại diện độc quyền cho nhiều nhãn hàng nổi tiếng của Nhật Bản và Châu Âu.Giá trị cốt lõi của Chúng tôi là tập trung phát triển đội ngũ nhân sự nhiệt huyết, tuyệt đối tuân thủ các chuẩn mực về đạo đức nghề nghiệp, tuân thủ pháp luật trong hoạt động kinh doanh. Meiji là một trong những nhãn hàng công ty phân phối có thị phần bán hàng lớn tại thị trường Việt