Việc làm T-Martstores

Cập nhật 24/08/2024 15:35
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần T-Martstores
Purchasing Officer/ Nhân viên thu mua
T-Martstores
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Assist Purchasing manager oversees the operation of purchasing department of the hotel. To liaise with supplier on timely delivery

 Ensure 3 quotations are received for all purchases.

 To sought for new suppliers and cheaper products when available.

 To prepare weekly market prices comparison for all market list products.

 To negotiate the best price for hotel

 To ensure all purchased orders are approved by the authorised person before proceed order to supplier.

Prepares all necessary documents and input of prices to MC systems

 Maintains filing system for product information and price comparison etc

 To ensure comparison prices are correctly and timely updated into the MC system

 To ensure long outstanding delivery Purchase Order are follow-up with supplier and to follow-up with supplier for immediate delivery.

 To prepare record and list of operating equipments purchased and for future replacement.

Constantly review of market prices on daily market list and store items to ensure the supplier do not over charge the hotel.

Review products with Departments Heads and Director of Finance for alternative replacement products to reduce costs.

Review and approve Purchase order to ensure supplier, purchase products and pricing are accurate.

Monthly review of supplier performances of suppliers and prices of all general store, beverages store and dry stores item including hotel printing/stationary items.

Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork

 Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service

 Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems

 Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis

 Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction

 Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures

 Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.

 Communicate effectively with guests, co-workers and the manager

 Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position

 Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment

 At all times projects a favourable image of the Hotel to the public

 Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives

 Attends work on time as scheduled

 Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

 Two years experience at the same position in hotel purchasing department.

 High school diploma required, bachelor’s degree in hospitality preferred

 Basic communication English

 Collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork

 Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee

 Ability to multitask and work well under pressure

 Basic computer skills in MS Office.

Yêu cầu hồ sơ

Updated CV with full information of working experiences, education history, personal information and photo
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 29, liền kề 5, khu đô thị Đại Thanh, huyện Thanh Trì, tp Hà Nội

Công ty cổ phần T-mart store là công ty hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh siêu thị và cửa hàng tiện lợi, với hơn 10 năm kinh nghiệm và hệ thống 38 cửa hàng, siêu thị trên khắp nội thành Hà Nội và một số vùng lân cận.

- Từ nhiều năm qua T-Mart đã rất nổi tiếng với khách hàng ở Thủ đô vì hệ thống cửa hàng luôn có hàng hóa phong phú đa dạng (Sữa, hóa mỹ phẩm, bánh kẹo, đồ uống, thực phẩm, rau củ quả và thực phẩm tươi sống, đồ mẹ và bé, quần áo, giày dép, đồ chơi trẻ em, hàng gia dụng...), chất lượng luôn bảo đảm và giá rẻ, nhất là sữa, bỉm luôn có giá bán rẻ nhất.

- T-Mart là hệ thống cửa hàng bán lẻ đang phát triển nhanh cần tuyển thêm nhiều nhân sự mới ở tất cả các vị trí để mở rộng mạng lưới các điểm bán hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Thăm quan, du lịch hàng năm
  • Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Party
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • 2009: Công ty được thành lập

Mission

  • Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.

Những nghề phổ biến tại T-Martstores

Bạn làm việc tại T-Martstores? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo T-Martstores

T-Martstores

Click để đánh giá