Việc làm Thang Long Invest Group

Cập nhật 12/12/2024 01:19
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần tập đoàn đầu tư Thăng Long
Marketing IMC Executive (Planner)
Thang Long Invest Group
18 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)

1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:

  - Offline: OOH, Events...

  - Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...

  Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.

  Ensure the following elements:

  - Message

  - Guidelines, Brand ID - Business Objectives

  - Timing

  - Platform


2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.


II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)

1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:

  - Communication for the assigned brand

  - Communication for general programs


2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:

  - Discounts and promotions

  - Budget allocation for promotional advertising


3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.


III. MANAGEMENT

1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.

2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.

3. Propose content distribution costs (advertising).

4. Control and evaluate quality.

5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...

6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.

7. Report operational effectiveness to leadership.


IV. GENERAL DUTIES

1. Control budget and common assets.

2. Update general communication trends in the market.


EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE

Education Level: University degree or higher


Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...


Related Experience:

- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience

- Understanding of business and commerce.

- Strong knowledge of brand marketing.

- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.


Language Proficiency: 

English communication skills are an advantage.


Other Requirements: 

- Open-minded, creative thinking

- Diligent, attentive to assigned tasks

- Interest in health care


Competency Framework:

- Analytical and creative abilities

- Teamwork skills


V. WORKING CONDITIONS

Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi

Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off

Benefits:

  • Salary: 15,000,000 VND/month
  • Young and friendly team
  • A comfortable working environment.
  • Working equipments (Laptop, PC...)


Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses

Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần tập đoàn đầu tư Thăng Long
Thang Long Invest Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 8, tháp B tòa nhà Sông Đà, đường Phạm Hùng, phường Mỹ Đình I, quận Nam Từ Liêm, TP. Hà Nội

Ngày 8/8/2001, Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư Thăng Long (tiền thân là Công ty Cổ phần Văn hóa Thông tin Thăng Long – TIC media) được thành lập bởi ông Nguyễn Phúc Long với số vốn điều lệ ban đầu là 700 triệu đồng (vốn thực có chỉ vài chục triệu đồng). Là doanh nghiệp tiên phong trong lĩnh vực xã hội hóa truyền hình, báo chí, xuất bản, Công ty đã nhanh chóng trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu phía Bắc trong lĩnh vực truyền thông, tổ chức sự kiện và xuất bản. Từ những thành công ban đầu, Công ty đã nhanh chóng tích lũy và phát triển tài sản, mở rộng quy mô hoạt động và đầu tư vào các lĩnh vực bất động sản và tài chính. Ngày 4/3/2005, ông Nguyễn Phúc Long tiếp tục thành lập Công ty Cổ phần Đầu tư Thăng Long (ThangLong Invest) hoạt động trong lĩnh vực đầu tư kinh doanh bất động sản và đầu tư tài chính; Bắt đầu phát triển và M&A một số dự án BĐS. Vốn điều lệ Công ty tăng từ 0,7 tỷ đồng lên 6 tỷ đồng.

Những nghề phổ biến tại Thang Long Invest Group

Bạn làm việc tại Thang Long Invest Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thang Long Invest Group

Thang Long Invest Group

Click để đánh giá