Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
*We are looking for PE Assistant Manager (facilities management) who is willing to work with the detailed description below:
- Monitor, follow and evaluate the performance of equipment, infrastructure, facilities systems and energy saving in Company as well as give improvement and optimization actions if needed
- Monitor and cooperate closely with contractors in repairing and maintaining facilities in accordance with standards and regulations of safety and cost
- Take responsibility for the installation, relocation and improvement of equipment and facilities to meet company's business activities
- Ensure equipment and facilities systems meet government's regulations and standards of health - safety - environment
- Make and implement the overall maintenance plan of facilities systems to ensure smooth operation
- Work closely with all relevant departments to solve problems caused by the operation of equipment and facilities systems
- Supervise and implement fire prevention and fighting in the factory, and coordinate with authorities to organize fire prevention and fighting training for employees
*Benefits:
- Receive 100% salary (including probation month period)
- All Sundays & 02 Saturdays off per month (up to 4 Saturdays off in some months)
- Participate in social insurance with 100% of basic salary (+ allowances for foreign languages, environment... if any) according to Labor Law
- Bonus twice a year, annual salary increases, bonus on holidays of the year
- Shuttle bus from Hanoi (inner city & Dong Anh), Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- Health insurance 24/24
- Free TOEIC test (depend on annually plan)
- Free training courses: leadership, management skill,....
- Allowances about English, Japanese certificate; master's degree in Japan
- In addition, various kinds of welfare regimes to meet spiritual needs such as travel, sports day, family day, children day, fresh summer coupon, annual event organized by the company, etc.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree with 3-4 years of experience in similar position of facility/ maintenance management
- Intermediate English level and good command of MS Office
- Good planning and organizing skills
- Strong communication, coaching, problem-solving and decision-making skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 34 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Tập Đoàn TLC Việt Nam thành lập năm 2014 hoạt động chính là sản xuất và lắp ráp các sản phẩm đèn led chiếu sáng dân dụng như : âm trần, buld, tuýp led, led dây, quạt đèn ....... Với quy mô nhân sự từ 250-500 nhân sự trực thuộc tổng công ty, hệ thống 70 NPP và 5000 điểm bán trên toàn quốc và được cung cấp sản xuất bởi 2 nhà máy là công ty con trực thuộc quản lý của tập đoàn . TLC hứa hẹn là một ngôi nhà để tất cả nhân sự đều có cơ hội được phát triển, cống hiến và tỏa sáng . Với bộ máy tổ chức rõ ràng, chức danh công việc cụ thể chính sách nhân sự cạnh tranh, và đặc biệt là văn hóa đào tạo xuyên suốt toàn tổng công ty giúp nhân sự hoàn toàn có thể tin tưởng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
- Với người tiêu dùng: TLC LIGHTING cố gắng tạo ra sản phẩm chất lượng, đáp ứng đầy đủ tiêu chuẩn kỹ thuật, từ đó bảo vệ sức khỏe đôi mắt, nâng cao chất lượng cuộc sống .
- Với xã hội: TLC LIGHTING luôn đề cao vai trò và trách nhiệm của doanh nghiệp với xã hội. Các hoạt động xã hội thường niên được tổ chức, thành lập Quỹ Nhân Ái – Thợ điện TLC. Hướng tới tạo ra môi trường kinh doanh và sản phẩm vì môi trường