Việc làm Tập đoàn TLC Việt Nam

Cập nhật 22/12/2024 12:21
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn TLC Việt Nam
Assistant Front Office Manager
Tập đoàn TLC Việt Nam
26 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION STATEMENT:

An Assistant Front Office Manager assists in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through check-out.

CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES:

As Assistant Front Office Manager, you will assist in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are well-prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through to check-out. An Assistant Front Office Manager is responsible for managing the first impressions of our Guests and therefore, must perform the following tasks to the highest standards

• Assist the Head of department with Team Members performance issues in compliance with company policies and procedures

• Assist the Head of department with recruiting, managing, training and developing the Team Members

• Assist the Head of department with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures

• Assist the Front Office Manager to oversee the entire Front Office operation to maintain high standards

• Assist the Front Office Manager to evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement

• Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand's loyalty scheme

• Allocate work duties to Supervisor/Team Members

• Maximize room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.

• Conduct monthly communication meetings, in the absence of the Head of department, and produce minutes.

• Monitor the appearance, standards, and performance of the Department Team Members with an emphasis on training and teamwork

• Have knowledge of the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards

• Have a good understanding and ensure the team understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department

• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary (Attractive salary)

- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance

- Get job-related professional training, opportunities for advancement

- Professional working environment with opportunities to learn and grow

Yêu cầu công việc

SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILL AND ABILITY


Assistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values that follow:

• 2-3 years of related experience

• 2+ years of management or supervisory experience

• Knowledge of departmental and hotel operations

• Ability to read, write, and speak English language to communicate effectively

• Ability to exercise judgment in evaluating situations and in making sound decisions

• Excellent leadership, interpersonal and communication skills

• Strong organizational, planning and analytic skills

• A passion for delivering exceptional levels of Guest service

• Ability to work under pressure

It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions

• A degree or diploma in Hotel Management or equivalent

• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable

• Previous experience working in management position in a luxury hotel environment

• Familiar with Property Management Systems; Opera system

Yêu cầu hồ sơ

Apply via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn TLC Việt Nam
Tập đoàn TLC Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 7, tòa Nam Cường, Km4 Tố Hữu, Hà Đông, HN

Công ty CP Tập Đoàn TLC Việt Nam thành lập năm 2014 hoạt động chính là sản xuất và lắp ráp các sản phẩm đèn led chiếu sáng dân dụng như : âm trần, buld, tuýp led, led dây, quạt đèn ....... Với quy mô nhân sự từ 250-500 nhân sự trực thuộc tổng công ty, hệ thống 70 NPP và 5000 điểm bán trên toàn quốc và được cung cấp sản xuất bởi 2 nhà máy là công ty con trực thuộc quản lý của tập đoàn . TLC hứa hẹn là một ngôi nhà để tất cả nhân sự đều có cơ hội được phát triển, cống hiến và tỏa sáng . Với bộ máy tổ chức rõ ràng, chức danh công việc cụ thể chính sách nhân sự cạnh tranh, và đặc biệt là văn hóa đào tạo xuyên suốt toàn tổng công ty giúp nhân sự hoàn toàn có thể tin tưởng

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2014

Mission

  • Với người tiêu dùng: TLC LIGHTING cố gắng tạo ra sản phẩm chất lượng, đáp ứng đầy đủ tiêu chuẩn kỹ thuật, từ đó bảo vệ sức khỏe đôi mắt, nâng cao chất lượng cuộc sống . 
  • Với xã hội: TLC LIGHTING luôn đề cao vai trò và trách nhiệm của doanh nghiệp với xã hội. Các hoạt động xã hội thường niên được tổ chức, thành lập Quỹ Nhân Ái – Thợ điện TLC. Hướng tới tạo ra môi trường kinh doanh và sản phẩm vì môi trường

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn TLC Việt Nam

Bạn làm việc tại Tập đoàn TLC Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn TLC Việt Nam

Tập đoàn TLC Việt Nam

Click để đánh giá