Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Leading the digital transformation in Marketing & sale team. Focus on innovation in new sale channel (livestream…).Must love building a following, community and engaging in forums like Reddit, Twitter, Instagram, Tiktok, and Telegram groups;
• Strong knowledge in E-C business development & marketing;
• Reviews new technologies and keeps the company at the forefront of developments in digital marketing;
• Develops effective and engaging digital marketing campaigns that support marketing goal and vision achieving;
• Support Management people with content coordination across all channels
• Develops engaging social media content that support the marketing goals and objectives;
• Evaluate digital campaigns effectiveness & efficiency to reach set KPIs;
• Well plan, execute & manage programs under assigned digital marketing budget;
• Improves the usability, design, content, and conversion of the company website that will adopt a consistent user experience and encourage repeat visits;
• Works closely with internal teams, and in-house Design on the digital marketing programs to successfully execute: weekly or monthly Blasts, and support to build strong brand visibility with selected on-line E-Commerce partners;
• Responsible for managing social media sites including Facebook, LINE@, YouTube, and instagram, zalo….;
• Acts as a liaison between our brands and our third-party partners to coordinate the innovative practice rollout with excellent implementation;
• Lead digital MKT teams to build up a professional Org. with strong results delivering.
Working conditions:
- Workplace: 08 Phan Dinh Giot, Ward 2, Tan Binh dist., HCMC.
- Working hour: 08:30 - 18:00 (Monday - Friday)
Yêu Cầu Công Việc
1. Education: University, Bachelor of Economics International Trade, Business Administration or equivalent.
2. Solid English language skill;
3. Proven working experience in digital marketing for 5 years & above;
4. Solid leadership at people management at least 3 years;
5. Demonstrable experience leading and managing SEO/SERM, marketing database, email, social media and/or display advertising campaigns;
6. Highly creative with experience in identifying target audiences and devising digital campaigns that engage, inform and motivate;
7. Solid knowledge of website analytics tools (e.g., Google Analytics);
8. Experience in setting up and optimizing Google Adwords campaigns;
9. Strong analytical skills and data-driven thinking;
10. Up-to-date with the latest trends and best practices in online marketing and measurement;
11. A team player who effectively builds relationships with cross-functional team members, sponsors, key stakeholders, and other individuals inside and outside of the business;
12. A self-starter that is results-oriented, prioritizes work activities, plans, and stays organized in order to meet commitments. Willingness to push themselves hard and learn as they go.
*Benefits:
- Annual leave: 12 days/year (< 5 yos), 13 days/year (5<10 yos), 14 days/year (10+ yos) Annual bonus (avg. 1.5 month);
- Labor day bonus;
- Mid-Autumn bonus;
- Absenteeism bonus;
- Reward for Outstanding employee/dept;
- Insurance pay on total salary;
- Free products;
- Marital/Funeral/Sickness support;
- Touring trip/Touring fee;
- Birthday gift;
- Vietnamese women day's gift;
- Year-end gift;
- No interest loan for emergent needs;
- Training on the job.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Tập Đoàn TLC Việt Nam thành lập năm 2014 hoạt động chính là sản xuất và lắp ráp các sản phẩm đèn led chiếu sáng dân dụng như : âm trần, buld, tuýp led, led dây, quạt đèn ....... Với quy mô nhân sự từ 250-500 nhân sự trực thuộc tổng công ty, hệ thống 70 NPP và 5000 điểm bán trên toàn quốc và được cung cấp sản xuất bởi 2 nhà máy là công ty con trực thuộc quản lý của tập đoàn . TLC hứa hẹn là một ngôi nhà để tất cả nhân sự đều có cơ hội được phát triển, cống hiến và tỏa sáng . Với bộ máy tổ chức rõ ràng, chức danh công việc cụ thể chính sách nhân sự cạnh tranh, và đặc biệt là văn hóa đào tạo xuyên suốt toàn tổng công ty giúp nhân sự hoàn toàn có thể tin tưởng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
- Với người tiêu dùng: TLC LIGHTING cố gắng tạo ra sản phẩm chất lượng, đáp ứng đầy đủ tiêu chuẩn kỹ thuật, từ đó bảo vệ sức khỏe đôi mắt, nâng cao chất lượng cuộc sống .
- Với xã hội: TLC LIGHTING luôn đề cao vai trò và trách nhiệm của doanh nghiệp với xã hội. Các hoạt động xã hội thường niên được tổ chức, thành lập Quỹ Nhân Ái – Thợ điện TLC. Hướng tới tạo ra môi trường kinh doanh và sản phẩm vì môi trường